BevarKildebakken

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BevarKildebakken.


Gæst

#1

2016-10-11 12:55

Fordi jeg syntes det er det mest tåbelige jeg længe har hørt. De skal ik op og være blandet med så gamle mennesker.
Tænk jer dog om politikere ! I ødelægger os et helt område. Lave hus priser og ikke flere børn der ude.

Gæst

#2

2016-10-11 13:27

Fordi jeg ikke bryder mig om, at man blander tingene sammen.
De små har brug for ro fred, skolebørn for at passe det de skal, og de udviklingshæmmede trives bedst uden støj og larm.

Gæst

#3

2016-10-11 13:53

For at bevare en velfungerende og særdeles vellidt institution. Jeg har arbejdet 10 år i Børnegården Kildebakken og det har været en rigtig god arbejdsplads samt et godt og udviklende tilbud til de børn der har gået der. Det er en STOR fejl at flytte Børnegården Kildebakken. Den har desuden en god beliggenhed i et roligt kvarter med mange muligheder i området .

Gæst

#4

2016-10-11 14:15

Fordi mit barn skal blive på Kildebakken

Gæst

#5

2016-10-11 15:00

Kildebakken er en dejlig institution som vi bør værne om
;)
Gæst

#6

2016-10-11 15:23

Fordi det ikke skal gå udover så små børn. Det er deres sted et sted de har vent sig til.
Så er det en børnehave/vuggestue der ikke skal have noget med en skole at gøre.

Jeg har intet imod skole og de udviklingshæmmede skal flytte sammen.
Men lad dog de små børn være!!
Det er ikke i orden at smide de børn ind til en skole fyldt med mennesker.

Hvis det er pga. Mangel på skole elever, så få lukket skolen? Vi har 2 skole plus en privat. Ellers er der en bus direkte til Vemmelev skole.
Lav skolen om til noget aktivitet i stedet fx. Ungdomsskole, et skolehjem, et sted til de mange udviklingshæmmede.

I stedet for at lade det gå udover små børn fra børnehave/vuggestue..


Gæst

#7

2016-10-11 17:46

En fantastisk institution, en kompetent ledelse der løbende har forstået og formået at skabe gode muligheder for leg og udvikling for børnene.
En institution med en central beliggenhed i Tårnborg. Her trives børn i gode trygge rammer, med nogle erfarne og dygtige medarbejdere.

Gæst

#8

2016-10-11 18:08

Jeg kender institutionen rigtig godt , og har som dagplejpædagog haft kontor på inst. "Kildebakken" i 2 år.
Oplevede kun varme , god læring og trivsel for både børn og personale.

Gæst

#9

2016-10-12 01:01

Hvorfor ændre noget der fungere så godt? Vi er utrolig mange med børn i kildebakken der er dybt berørte af denne sag. 


Gæst

#10

2016-10-12 14:20

Har selv arbejdet der og det er en fantastisk,dejlig børnehave så hold snutterne fra den børnehave
CBJ

#11 Svineri!

2016-10-12 14:38

Simpelthen ikke i orden at få så dum en ide!!

Kildebakken skal forblive præcis som den er!

Personalet er fantastisk. Bygningen er så hjemlig og tryg, at det rangerer til mishandling af børnene at lukke det ned. Frygtelig tanke!

Lad den blive hvor den er!!!!!


Gæst

#12

2016-10-13 08:23

Fordi mindre børn skal ikke være i et miljø sammen med større børn. Den tryghed der ligger i at være på sammen alder, giver større styrke senere. Og slet ikke i nærheden af voksne udviklingshæmmede. Hvor mange af politikernes børn, børnebørn eller anden familie ville få lov til at være der?

Gæst

#13

2016-10-13 16:17

Fordi man ikke skal lukke noget der fungerer godt, bare fordi et byråd vil spare.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-10-14 10:51


.

#15

2016-10-15 05:28

Min søn skal i hvert fald ikke gå i børnehave og skole på Tårnborg skole og hvis de lukker Kildebakken erdet et spørgsmål om tid før skolen også drejer nøglen om. Jeg flytter begge unger til andre steder. Jeg tør heller ikke tænke på den skade det vil medføre for børn som kommer fra en dagpleje hvor de kun skal forholde sig til 3 andre og derer mange børn som ikke er trygge ved at skulle have en hverdag sammen med udviklingshæmmede voksne

Noahs mor

#16 Det er en OMMER

2016-10-19 19:51

Jeg er overbevist om at hvis kommunen ser bort fra økonomien i hele det her aspekt, er det jo fuldstændigt absurd at skulle til at flytte en yderst velfungerende vuggestue og børnehave. Jeg har selv en dreng der lige er startet i kildebakken og herhjemme er vi dybt berørte af hele denne situation - tænk følelser, nærvær, omsorg, glæde for børn og pædagoger istedet for kr/øre!!!

Det er det helt forkerte sted at spare, især hvis man også er interesseret fra kommunerne side om at landdistrikterne vil blomstre fremover