Svendborgbanen - Tog til tiden

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Svendborgbanen - Tog til tiden.


Gæst

#1

2016-09-08 21:40

Da jeg alt for ofte oplever forsinkelser og aflysninger, der resulterer i, at jeg kommer for sent i skole og praktik. Generelt meget utilfredsstillende..

Gæst

#2

2016-09-08 22:45

Da jeg er træt af aldrig at kunne stole på, at nå en bestemt tid hvis jeg kører med Svendborgbanen :-(

Gæst

#3

2016-09-09 01:05

Få nu bare de tog til at køre til tiden, vi er mange som jobber i odense

Gæst

#4

2016-09-09 05:23

Har boet i Kværndrup i 20 år og det har altid været et problem med tog til tiden, aflysninger o.l. Dybt frustrerende og til stor gene for pendlere, turister og andre der vil rejse mellem Odense og Svendborg


Gæst

#5

2016-09-09 05:58

Kollektivt pres nytter!

Gæst

#6

2016-09-09 06:17

fordi jeg er afhængig af togene kører til tiden og det kan man jo næppe påstå de gør på på ruten Svendborg-Odense, og retur !

Gæst

#7

2016-09-09 07:28

Jeg er træt af man aldrig kan regne.med tog til tiden når man skal nå en færge

Gæst

#8

2016-09-09 12:38

Fordi jeg bor i Svendborg og arbejder i Odense... Pendler frem og tilbage hver dag året rundt, og er træt af at min transporttid ofte bliver længere pga
Forsinkelser og aflysninger..
Pendler

#9 Arbejde og Svendborgbanen

2016-09-09 14:58

Har fået den aftale med mit arbejde, at jeg kan bruge af min ferie/fri timer, hvilket jeg er blevet nød til at acceptere. 

Mit arbejde ville ikke længere acceptere at de mange aflysninger og forsinkelser tog af de timer jeg skulle passe mit arbejde. Hvilket betyder jeg få mindre fri, på to måder. Længere tid i transport og mistet ferie/fri timer


Gæst

#10

2016-09-09 16:05

Jeg er ikke selv bruger af banen til daglig, men ønsker at brugerne af banen skal kunne stole på at toget kører. Og kører hele vejen som køreplanen viser.

Gæst

#11

2016-09-10 09:04

Der har været problemer med bane strækningen så længe at det nærmest føles som om det altid har været sådan. Pludselig bliver toget bare afmeldt når man lige har købt billet 5 min før afgang. I sidste uge sad vi fast midt i en overskæring. En i min familie havde betalt 600kr for en tur til Vejle og det blev en tur med 3 timers forsinkelse som startede med 1 time hos Svendborgbanen .Du kan ikke pendle og regne med at du kan passe dit arbejde så du kommer frem til tiden. Der er klaget over den bane i årevis.

Gæst

#12

2016-09-13 15:19

Ja er så en af dem der har måtte lege taxachauffør for mine unge mennesker fordi de ikke kan komme på arbejde eller i skole, heldigt for dem at jeg GIK ledig.

Måske jeg skulle sende DSB regningen på brændstof samt slitage på bilen.

Pt er mine unge mennesker prisgivet da jeg ikke har mulighed for at køre dem mere. Med truslen om sænkelse af SU er den sidste endnu mere ude og skide, kan ikke komme i skole pga DSB ej heller flytte til Odense da han ikke ved hvordan det kommer til at gå med SUen.