Familiesammenføring så snart man får asyl

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Familiesammenføring så snart man får asyl.


Gæst

#1

2016-08-15 22:12

De kan jo bare rejse hjem igen

Det er jo ikke andet end unge mænd som tror Danmark er et ta selv bord

Jeg synse da vi skal melde os helt ud af de menneskeretigeder Hvor er de når de voldtager vores kvinder og vil nedbryde vort demokrati?


Gæst

#2

2016-08-16 10:58

Det er selvfølgelig fuldstændig umenneskeligt at flygtninge skal leve i uvished i flere år - ligesom det kunne faktisk redde nogen fra krig og flugt og død at blive ført sammen med sin familie i Danmark !

Gæst

#3 Så godt!

2016-08-16 11:45

Så godt initiativ med denne underskriftindsamling. Ignorer nu bare de gamle bøgetosser, der er blevet gamle og bitrer og beskylder flygtninge for alverdens ulykker. Det passer ikke! De skulle se, hvordan det er i virkeligheden!


Gæst

#4

2016-08-16 14:52

Fordi det er helt urimeligt med den lange ventetid på at få sin familie samlet her! Det er umenneskelige vilkår!

Gæst

#5

2016-08-18 20:00

Hvem har I tænkt Jer, skal betale det gilde? 

 

iselin huus
Gæst

#6

2016-08-19 15:11

Fordi jeg synes alle mennesker har lige meget værdi uanset bagland. Anders Fogh gik i krig med resten af den danske regering uden folkets opbakning. Danmark gik i krig, også tager man ansvar for konsikvensen af sine handliger, og tager imod de mennesker man har drevet på flugt. Denne beslutning med at gå i krig uden folkets samtykke er tydelige tegn på at regeringen ikke længer synes om demokratiet, de vil hellere følge USA's elite, som i dag fængsler og tager livet af sine egne borgere, uden grund. Der er tydelige tegn på at de vil følge hitlers metoder. Det håber jeg ikke bliver Danmarks skæbne!

iselin huus

#7 Re:

2016-08-19 15:24

#5: -  Hvis dit liv går op i penge og ikke menneskeheden så er det synd for dig! Penge har ingen værdi i forhold til mennesker! Hvis du vil betragtes som mindre værd end penge så er det bare i orden, men det skal ikke gå udover børn og voksne der løber for livet, for at undgå at blive dræpt! Danmark gik i krig, også tager man konsekvensen af sine handliger! Flygtingestrømme kommer når man bomber deres land og cevile, det er slet ikke så underligt!

 

 


Gæst

#8 Re: Re:

2016-08-19 16:05

#7: iselin huus - Re:  

 Gad nok vide, HVORFOR FLYGTNINGE LIGE PRÆCIS TAGER DEN MEGET LANGE VEJ TIL DANMARK. 

Familiesammenføring skal ske i flygtningelejre i deres nær områder eller et muslimsk land i nærheden. 

Der bliver aldrig fred i Mellemøsten og vi huser allerede for mange muslimer. 

Og ja Danmark skal helt undlade at, deltage i krig dernede. 

Og de flygtninge som igennem mange år er kommet til Danmark skal HJEM IGEN SNAREST 


Gæst

#9 Re: Re: Re:

2016-08-19 19:30

#8: - Re: Re:  

foedi folkekirkens nødhjælp og rødekors rejser rundt og fortæller dem at i Danmark der får man både i pose og i sæk og det er et rent tag selv bord

Fatter ikke at nogen støtter de organisationer de arbejder kun mod Danmark

Danmark frit og fri for muslimer  


Gæst

#10 Re: Re: Re: Re:

2016-08-20 12:32

#9: - Re: Re: Re:  

 Netop. Andreas Kamm, og de andre, skovler jo selv penge ind, på at forære vores land væk.


Gæst

#11 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-08-21 21:17

#10: - Re: Re: Re: Re:  

Ja han burde hænges offentligt for højforædderi

men mon ikke hans tid kommer :) 


Gæst

#12

2016-08-21 21:19

Her kan da ikke være andre end vemmiligboer der spilder deres underskrift min får de aldrig ALDRIG


Gæst

#13 Re:

2016-08-22 17:09

#12: -  

 Tillykke, så hold dig væk og brug dit energi på noget andet end had.


Gæst

#14

2016-08-23 14:15

Fordi det er et vigtigt emne. Alle har ret til at være sammen med deres familie

Gæst

#15 Re:

2016-08-23 14:41

#14: -  

 Det har man også ret til i flygtningelejre . Hvor svært kan det være? 


Gæst

#16 Re: Re:

2016-08-23 14:43

#13: - Re:  

 Det er ikke had men et forsøg på at, bevare Danmark som et frit og kristent land. 


Gæst

#17

2016-08-24 18:32

Fordi alle mennesker er mennesker!

Gæst

#18

2016-08-29 14:16

Fordi jeg er et menneske
Alexander

#19 Re:

2016-08-29 14:36

#1: -  

 Hvilke rettigheder vil du gerne undvære?

  • Din ret til livet?
  • Din ret til ikke at blive tortureret
  • Din ret til ikke at blive holdt i slaveri?
  • Din ret til din frihed og sikkerhed?
  • Din ret til en retfærdig rettergang?
  • Din ret til ikek at blive straffet for noget der ikke står i loven?
  • Din ret til et famlie- og privatliv?
  • Din ret til at tænke, mene og tro det du vil?
  • Din ret til at sige hvad du mener?
  • Din ret til, sammen med andre, at samles i grupper og foreninger?
  • Din ret til at indgå ægteskab?
  • Din ret til at du kan få et spørgsmål prøvet ved domstolene?
  • Din ret til ikke at blive diskrimineret?

Hvilke rettigheder vil du gerne undvære?


Gæst

#20

2016-08-29 14:54

Jeg er helt vild med denne kampagne! Det er en sag om menneskerettigheder, som burde være så simpel, men desværre ikke er det endnu.
Ellen Jensen.

#21

2016-08-29 17:03

Jeg bryder mig ikke om, at I er så frelste for samfundets penge, penge jeg også har været med til at tjene. Dem I vil have til landet, koster landet mange penge. Selv de fleste af dem, som kom til landet i 70-80, er ikke selvforsørgende. Hvorfor tror I så, at den næste invasion, skulle komme til at forsørge sig selv? Jeg mener, at de som har betalt hele deres liv, skal have ret til en værdig alderdom. Hospitaler bliver udsultet, personalet nedslidt. Skoler mangler penge og børnehaver personale. Nej, egne borgere først. Forøvrigt er der over 50 muslimske lande, hvad skal de så her? 


Gæst

#22 Re:

2016-09-06 20:43

#21: Ellen Jensen. -  

 De lande er jo i krig - primært takket være vesten. 


Gæst

#23 Re: Re: Re:

2016-09-06 20:44

#16: - Re: Re:  

 Danmark skal sgu nok forblive kristent. Det her er kun familiesammenføring for folk DER HAR FÅET ASYL, altså folk der rent faktisk har en grund til at flygte. Er det virkelig så svært at fatte?


Gæst

#24

2016-10-11 13:58

Jeg synes det er super vigtigt med familiesamføring hurtigst muligt. Familien er fundamentet for tryghed og er med til, at vi hver især dannes som mennesker. Jeg ville føler mig abnormt ulykkelig, hvis det var mig der stod i den situation, og ikke kunne være sammen med min familie.