Stop lukningen af psykiatrien i Holstebro
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det havde været katastrofalt for mit sygdomsforløb, hvis jeg var blevet indlagt i Herning - Både for mig selv og min mand som nærmeste pårørende!!!
bevar psykriatisk afdeling i Holstebro.
Har selv en mor der har været indlagt på Holstebro psykriatiske afdeling. Og jeg ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden den psykiatiske afdeling på Holstebro sygehuse. Da de har hjulpet mig meget, da min mor ikke kan klare, at være hjemme i hendes egen lejlighed, rat lang tid af gangen. Højest 14 dage, Inden hun kom ned i kulkælderen. Og havde brug for den psykriatisk afdeling. Hun har nærmest boet i Holstebro de sidste 2 år. Da der ikke er nok bosteder til psykiske syge der ikke kan klarer sig selv. Så en stor klap på skulderen til den psyatriske afdeling på Holstebro Sygehus.
Vi har brug for ,at bevarer den psykriatiske afdeling. Da der ikke er nok sengepladser nok eller bosteder pladser nok til de folk der er ramt. Jeg har selv set at afdelingen i Holstebro gør alt det de kan for disse mennesker. Og nogle gange tager de opholdsstuen i brug og gangen. Da der ikke er nok sengepladser.
Så det vil være en katastrofe at lukke psykiatisk afdeling i Holstebro. STOP NU. Vi kan ikke være det bekendt overfor samfundets svageste. Og deres pårørende.
Tak til alle jer der knokler løs for at gøre en God Forskel og som bla støtter op om Psykisk sygdom og HUSK AT DE PÅRØRENDE ER EN KÆMPE HJÆLP FOR SYSTEMET Men de bliver dsv ikke hørt nok og de færreste kan forestille sig hvordan det er at evt ha en datter med Psykoser mm og samfundet sparer mange penge pga den hjælp de yder men de har os brug for hjælp og støtte og at man samarbejder om at få den psykisk syge raske igen for det vil spare samfundet for endnu mere og det vil gavne Alle og udelukkende vind vind situation men det skal gøres inden de pårørende selv os går ned psykisk for det er bestemt ikke et let arbejde at udføre men en nødvendighed for samfundet kan ikke rumme alle de der egentligt burde have været indlagt og hjulpet og der bliver dsv kun flere og flere og også alle de folk fra militære instanser kommer ofte hjem med grimme oplevelser som lige pludselig kommer til udtryk men der kan godt gå årevis for nogle og det er ikke sikker de forbinder det med evt Forsvaret og nogle vil bare ikke have med forsvaret at gøre mere og så er der os kun de alm psyk afd til dem og de er mange for ikke alle kan flytte ud i evt RoldSkov og leve som vildmænd pga de er så tramstuseret af bla krig så det er vigtigt at der er plads alle steder til folk og hver en sengeplads er værd at kæmpe for pga der er ikke nok af dem.
Husk: PAS GODT PÅ DIG SELV OG HINANDEN
| This discussion has been closed. |