Stop lukningen af psykiatrien i Holstebro
Kontakt forfatteren af dette andragende
Underskrift indsamling Holstebro
Jeg har selv haft brug for psykiatrien og ved hvor vigtig det er, at man kan blive behandlet i sit nærområde- da lang transport ikke er muligt og alt for udmattende, når du ikke engang magter dit liv.
Min lillesøster er psykisk syg så jeg har oplevet hvor hårdt og svært det er at få hjælp, især når hun er så syg at hun har brug for indlæggelse. Det skal på ingen måde gøres sværere.
Har selv en psykisk lidelse og det smerter mig at se hvordan vi og vores helbred bliver affejet til fordel for billigere biler...
hvorfor skal det til Herning , det mest ringe sygehus og som får så mange klager , holstebro sygehus får ros og så bare fordi det lille såkaldte supersygehus i gødstrup skal komme?????? det bliver bar et lille sygehus og den største skandale , lad os beholde psykiatrien i holstebro
Hvis Holstebro bliver lukket, vil presset på Herning og Århus endnu større!! Og der er plads mangel allerede i dag! Og det er vigtig for de syge og de pårørende at indlæggelse foregår i nærmiliøjet!
| This discussion has been closed. |
Vores syge har behov for behandling og for at det foregår så tæt på nær miljøet som muligt!