Stop forringelserne af Velfærden!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop forringelserne af Velfærden!.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-06-03 23:11


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-06-03 23:12



Gæst

#103

2016-06-04 22:05

fordi jeg allerede har taget den totale sociale deroute og gik fra at være en sund rask hårdtarbejdende køkkenassistent ved aalborg kommune til at blive en dødsyg førtidspensionist efter en grim fejloperation i 99 - først røg mit liv og gode helbrede - så røg jeg ud af sygedagpengene da de efter max forlængelse stoppede og da jeg ikke var rask nok til at genoptage mit arbejde på fuld tid røg jeg på delvis kontanthjælp og da jeg endegyldigt selv opgav at komme i arbejde igen mistede jeg mit job mine kollegaer min gode løn og røg ned på ren kontanthjælp.....og manglede pludselig 7000 kr om mdr i indtægt....herfra en lang umenneskelig kamp imod kommunen om at få hjælp til vanvittige høje medicinudgifter - hjælp i hjemmet- accept af min alvorlig tilstand typisk indlagt mindst 180 dage i løbet af et år og alle forsøg på at genoptage et skåne job har fejlet og sender mig tilbage på sygehuset.... og endelig efter mere end 100 indgreb og operationer i min lever mave tarme bug - et hav af ernæringssonder i næse - maven som cvk i arme og brystkasse giver kommunen endelig op og jeg får min pension - men jeg er fattigere end nogensinde og min husleje stigere og stiger og da min datter bliver 18 år i 2014 knækker min økonomi helt da hun ingenpenge kan få i su de først 3 mdr hun går i gym og det resultere i at jeg kommer bagud med 1½ mdr's husleje og vi bliver sat på gaden en råkold novemberdag....min datter flytter ind hos mine forældre imens hun venter på en studiebolig - mens jeg må sove rundt omkring og da huslejen i aalborg på ledige boliger er alt for dyre og der er mere end 10 års ventetid på een jeg har råd til må jeg flytte fra min fødeby - efterlade mine børn mine forældre min familie og venner læger sygehus alt og flytte mere end 50 km væk til hobro for at få en bolig jeg kan betale....
- men hvis de fandens politikkere finder på at skærer i min pension og nedsætte min boligsikring så risikere jeg igen at blive hjemløs fordi jeg så hellere ikke har råd til at bo her....
- det kan ikke passe at de svageste igen og igen skal rammes både direkte på deres indtægter men især inddirekte hver eneste gang vores fælles velfærd forringes hvad enten det betyder dårligere veje - offentlig transport - mindre politi - ringere kommunal service - fejl og lange ventetider på sygehusene - en håbløs folkeskole osv osv

Gæst

#104

2016-06-06 06:07

Vælt regeringen

Gæst

#105

2016-06-06 06:48

fordi jeg er meget utilfreds med dem søm ødelægger danmark

Gæst

#106

2016-06-07 19:25

Fordi jeg og tusinder af danskere synes vi ikke bliver regnet for noget , de handler alle vegne hen over hovederne på os Danskere, Vi danskere Skal bare betale , en pensionist ,som har en sølle pension ,kan ikke klare mere

Gæst

#107

2016-06-21 16:26

Det har jeg gjort fordi jeg er træt af at vores velfærd bliver mere og mere forringet. Vores gamle, syge, handicappede, arbejdsløse og kontanthjælpsmodtagere bliver der trampet på med store støvler.
conny

#108

2016-06-22 07:03

Jeg gør det fordi at vi skal have al den hjælp vi kan få, hvis vi skal overleve bare nogenlunde, det er altid de fattige det går ud over og jeg er smadder træt af at blive straffet blot fordi jeg er syg


Gæst

#109

2016-07-06 18:05

Det er af indlysende grunde jeg skriver under, skurkene bør på ingen måde slippe fra deres udåd.
Spilopbob

#110

2016-07-06 18:06

Det er af indlysende grunde jeg skriver under, skurkene bør på ingen måde slippe fra deres udåd.


Gæst

#111

2016-07-10 15:28

Fordi det er nødvendigt at gøre op med regeringens tilsvining og udnyttelse af ordentlige mennesker der ikke har gjort andet galt end at være syge og / eller ledige.

Gæst

#112

2016-07-24 14:39

Fordi Dyssociale personlighedsforstyrrelser intet har at gøre i folketinget! Folketinget skal være repræsenteret som befolkningen er sat sammen. Det står i grundloven!
Kender du en politiker der ikke er universitetsuddannet?
Google "Dr. Hares checkliste" og check din politiker!
.

Gæst

#113

2016-10-07 19:50

Jeg syntes ikke det er rimeligt at syge - handicappet - eller ældre - kontanthjælpsmodtagere - arbejdslæsd mv skal have forringet deres vilkår - hvor er jobcentret henne med tilbud om arbejde

Gæst

#114

2016-10-07 22:28

Fordi nok, er nok

Gæst

#115

2016-10-08 19:25

Fordi jeg er vred og frustreret over den arrogance og det menneskesyn man ser hos mange af de folkevalgte - og de trænger til af blive rusket og fordi og fordi og fordi !!

Gæst

#116

2016-10-20 21:28

ALDRIG har Danmark fungeret så dårligt som nu. Alt for danskere mange er direkte fattige og flere og flere mister deres arbejde fordi der ikke er penge til ganske alm forbrug blandt syge, fleksjobbere, arbejdssøgende og folkepensionister. Alt går i stå og priserne på mange ting bare stiger og stiger fordi virksomhederne prøver at overleve. Aldrig har det gået så dårligt som under nuværende og forrige regering. De burde straffes for at have sat masser af danskere i direkte fattigdom - mennesker, der i de fleste tilfælde har betalt tårnhøj skat i årevis. Der skal penge ud blandt danskerne hvis vi skal have gang i et opsving. Og det haster