Stop forringelserne af Velfærden!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop forringelserne af Velfærden!.


Gæst

#1

2016-05-26 11:41

Hvorfor, fordi den del af den danske befolkning der har det sværrest, hele tiden får det værrer ,med de nedskæringer på økonomien. Ingen hjælp til dem der trænger .

Gæst

#2

2016-05-26 12:02

Sygemeldt siden 2009

Gæst

#3

2016-05-26 12:32

Jeg har tænkt mig at overleve den regering. Derfor skal den væk hurtigst muligt.
Ayn Rand, Josef Mengele og co
Gæst

#4 VI BETALER DERES LØN OG NU ER DET NOK ! Disse mennesker med denne diagnose skal væk fra embedet!

2016-05-26 12:42

På under ET år er vores Velfærd lagt i graven, uden fornuftig grund. Og dog..

Her er grunden:


For at kunne besidde et top embede i Danmark, skal man årligt screenes for psykopati hos en psykolog!

Det vil vi lige forklare..!

Ingen normale mennesker vil krig, mord, sult og ufred... Vel?


Her er listen over topjobs for psykopater og det er facts:

1. Topchefer/politikere

2. Advokater

3. Folk ansat i mediebranchen/spindoktorer

4. Sælgere (manipulatorer)

5. Kirurger

6. Journalister (manipulatorer)

7. Politibetjente

8. Imamer/præster og andre kirkelige personer

9. Chefer

10. Embedsmænd og "rubuste" medarbejdere


Dette er særlige karaktertræk, kendetegn og symptomer for mennesker med psykopati:

Charmerende, egocentrisk, manipulerende og god til at overtale andre, evnen til at holde fokus, uafhængighed af andre mennesker og mangel på empati.


Kender du en politiker der er løftebryder og total ligeglad med dig?

- Der fuldstændig mangler ansvarsfølelse og skam?
- Manipulerer med tal, begreber og politik?
- Lyver på direkte tv og nægter at svare direkte på spørgsmål?

Så har du en psykopat foran dig!

- En leder af landet med magt til at sende dig ud i krig eller tabe kampen til en sygdom!
- Tage din pension og forlænge din tid på arbejdsmarkedet!
- Hæve skatterne og skære i sygehusenes budgetter og ramme dig med reformer for at skrabe mere sammen til sig selv!

Vil du virkelig give en psykopat en stor rød knap?

Hvorfor stemmer du så på dem?
På grund af deres symptomer!

For der er stadig almindelige mennesker i folketinget, du hellere skulle give opgaven at passe på os alle sammen.
Både unge og gamle.

Derfor skal de screenes!

Dette vil give verdensfred!














Prøv at skrive følgende i google eller klikke på følgende link: Ayn Rand Saxo Bank Liberal Alliance





...


Gæst

#5

2016-05-26 12:45

Fordi det er de lavtlønnede der skal blive ved at stå for skud, er så træt så træt af alle de pampere der går rundt inde på Christiansborg, de syge, de ældre og pensionisterne der hele tiden skal forringes, de pampere skulle prøve at få udbetalt 7.500 kr om måneden sikken et klynkeri der ville blive, jeg stemmer ikke på en eneste af jer fj..... . mere.

Gæst

#6

2016-05-26 13:16

Jeg har i den grad fået nok af et storfinansdiktatur og en flok lalleglade dikkende lammehaler i det danske folketing.

Gæst

#7

2016-05-26 13:38

For at bevare Danmark og Danmarks befolkning.

Gæst

#8

2016-05-26 13:52

Nok er NOK

Gæst

#9

2016-05-26 13:59

Vores velfærd er ved at blive lagt i ruiner

Gæst

#10

2016-05-26 14:29

Fordi forskellen på folk er blevet for stor.

Gæst

#11

2016-05-26 14:52

Er førtidspensionist og kan selv mærke det blir værre og værre

Gæst

#12

2016-05-26 14:54

Nu må det være nok..

Gæst

#13

2016-05-26 15:07

Dumt spørgsmål ....

Gæst

#14

2016-05-26 15:16

Fordi politikerne efterhånden har mere travlt med deres fnidder end at varetage samfunds opgaverne.

Gæst

#15

2016-05-26 15:34

Nok er nok nu:-(((

Gæst

#16

2016-05-26 15:36

Forringelserne er efterhånden et mareridt. Politikerne giver med den ene hånd og stjæler med den anden.

Gæst

#17

2016-05-26 15:44

jamen vi har alle behov for gode liv, ikke kun eliten, så stop med snak og kom i gang med at smøge ærmerne op. Slut med alliance m nato/amerikanerne, borgerløn nu, trivsel, tillid, kærlighed og empati retur alle steder, handel med høj etik (for mennesker, dyr, natur) over alle grænser..lad os så få gang i de gode liv og initiativer og tilliden retur til hinanden :)

Gæst

#18

2016-05-26 15:58

Fordi vores politikere er dybt landsforræderiske og bør behandles som sådan !

Gæst

#19

2016-05-26 16:13

Den nuværende regering er på alle måder ved at ødelægge Danmark. Landet er kun for de vellønnede, rige og raske!
Man sparker IGEN.... til de mennesker, som i forvejen har meget lidt at gøre godt med.
Jeg forstår ikke, at man vil være det bekendt!!!

Gæst

#20

2016-05-26 16:30

Underskrevet :Fordi jeg er træt af den måde politikerne leger med folks liv og helbred
De skulle skamme sig og jeg håber karma må ramme dem hårdt

Gæst

#21

2016-05-26 16:39

Fordi jeg er uskyldigt arbejdsløs, sendt i skole/studie af jobcenter, på kontanthjælp, boligløs og får afslag på hjælp til bolig nu og her. Skolen smider mig ud om jeg ikke har en cpr-registreret bolig inden 30.-5.-2016. Udebliver jeg fra dette skolehalløj tager de mine penge fra mig og det er død-aktuelt i samme øjeblik jeg sætter fødderne på trappen til skolen og sendes væk igen pga manglende bolig.Så sletter jobcentret mig øjeblikkelig fra jobnet og mine penge(kontanthjælp) der i forvejen er stærkt reduceret uvist af hvilken årsag bliver taget fra mig. Boligløs pga en bolighaj i hovedstaden og usandsynlige sundhedsfarlige boligforhold samme sted smed mig ud da jeg klagede over minusgrader om vinteren indendørs, tilboltede vinduer og stort set alle slags skimmelsvampe. Svindel med skæve huslejer og forhøjelse af allerede betalte depositumer for alle beboere. Sådan havnede jeg på gaden og alle mine ting blev smadret af ham "hajen"Skal noteres at jeg havde fast arbejde det meste af tiden jeg boede ved ham "hajen". Derfor min underskrift bl. andet. 


Gæst

#22

2016-05-26 16:47

Politikerne bliver ved med at indføre forringelser for de "nederste" i vores samfund bl.a for at spare, alt imens pengene fosser ud af skat, og det er velstillede der snyder til sig selv, og der bliver ikke gjort noget som helst. Få nu de duelige arbejdsløse i arbejde inden man dyrker heksejagt på folk der har den ene eller anden sygdom i en grad så de ikke kan arbejde uanset om det er lidt eller ej.

Gæst

#23

2016-05-26 16:50

Der må gøres noget - NU!!! Træt af at høre på tomme løfter - se dog hvordan det går - vågn op lille DANMARK!!!

Gæst

#24

2016-05-26 17:13

Jeg tror, at vi vil se folkelige oprør i fremtiden. Der er desværre ikke rigtig nogen tegn i sol og måne på, at eliten endnu har forstået lektien. Tværtimod så kværner den elitære mølle ufortrødent videre om nye reformer, skattenedsættelser som vejen til at sikre den skattefinansierede velfærd, øget arbejdsudbud som mirakelkur for alt mellem himmel og jord, behovet for større ulighed mellem samfundets top og bund og så videre. På samme tid både håber og tror jeg, at et af de fremtidige folkelig oprør vil handle om den offentlige velfærd og service. Om hvad vi stiller til rådighed for børnene, de syge, de handicappede, de ældre og de udsatte. Vi er nået dertil i beskæringen af velfærden og servicen, at vi ganske enkelt har brug for en ”Det vil vi ikke være bekendt”-bevægelse. Der er ingen udsigt til, at det oprør vil komme fra eliten. Tværtimod. Også her bliver det de almindelige danskere, der må sige til og fra.

Unicorn
Gæst

#25

2016-05-26 17:36

Det er ikke befolkningen de er politikere for, men bankkartellet, frimurerne og de forskellige secret societies, tænketanke og elitære sammenslutninger.
Det er derfor de opfører sig som de gør, da de er gået med i klubben om at den jævne befolkning, blot er malkekører der skal malkes for profit og indkomstskat, efter de amerikanske og europæiske neokonservative tænketankes anvisninger. De tjener Goldman Sach, Rotschild og Rockefeller og dets lignende kriminelle bank gangstere.

De mener selv de er dannet, intelektuelle og højt på strå, men de er sådan set bare prostituerede skuespillere, der foregiver at de laver et politisk arbejde. De hjælper sådan set bare eliten til malke befolkningen, eller udrydder dem, hvis de ikke har profitabel finasiel værdi. Det er derfor at medicinalindustrien og sunhedsstyrlsen er pot og pande, så de kan få profit på de svage og dårligt stillet. Der er mange underpunkter ad den vej.
De har ikke den fjerneste værdi for befolkningen og skal sådan set bare fjernes, når bankkartellet (zionistiske mafia) er afsløret, arresteret og sat bag tremmer. En del politikere vil nok oven i købet også blive landsforvist for landsforræderi.