Behold Wang Zhao i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Behold Wang Zhao i Danmark.


Gæst

#901

2016-06-14 07:59

Jeg skrev under fordi det virkelig viser der er nogle inde på borgen der går med hovedet under armen. En familie som har skadet rigtig mange med tricktyverier o.lign skal blive.men en familie der servicerer os og gør alt for integrering skal ud.Nu må i sku tage jer sammen på borgen. Det en ommer

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-06-14 10:45



Gæst

#903

2016-06-14 12:58

På grund af bureaukratiske regler, der reder alle over en kam.
Der bør tages individuelle hensyn.

Gæst

#904

2016-06-14 13:42

Hvorfor skal en lille familie på tre mennesker fra Kina smides ud som arbejder for deres penge??. Og hvorfor skal sigøjner familien blive det eneste de laver er at bryde vores love og sidde på deres flade røv og får penge!!

Gæst

#905

2016-06-14 13:53

Fordi jeg syntes de skal have lov og blive i Danmark,

Gæst

#906

2016-06-14 22:47

Det er komplet hovedløst, at udvise nogle velintegrerede og lovlydige borgere, der klarer sig selv ! - Det er nu deres hjem her - enten er loven skrup forkert eller også er dem der sidder og behandler sagerne ikke deres stillingerværdige - Når man så ser deciderede svindlere, voldsmænd og vaneforbrydere få lov at blive boende i Danmark under forsørgelse af den Danske stat dvs du og jeg må man tage sig til hovedet og sige , som tyskerne siger 'Die dumme danen' - Gud fader bevare os !!! Havde de uduelige offentlige ansatte været ansat i et privatfirma ude i det pulserende liv, var de sparket ud i køen af arbejdsløse for længe siden !

Gæst

#907

2016-06-15 16:44

Fordi jeg syntes det er helt forkert at de skal sendes ud
Spænd Hjelmen

#908 Re: Re:

2016-06-16 08:30

#71: Latterlige DK - Re:  

 De er sku da noget pis at fyre af. Ja uddannelsen er betalt af staten, dvs af os danskere. Så vil de gerne arbejde, og drive en lækker sushi restaurant på fanø, og ad den vej give tilbage til samfundet via den skat de betaler, og betale for mange gange hans/deres egen uddannelses pris tilbage gennem deres arbejdsliv i Danmark. 

Hvad fanden er det for noget med at det er træls at terrorister skal i fængsel? Nu rabler det da for dig. Totalt uden for sammenhæng.


Gæst

#909

2016-06-17 06:14

Fordi jeg ønsker lovgivningen ændret, så dem der bidrager til det danske samfund bliver her, og dem der ikke ønsker at integrere sig i det danske samfund bidrage til egen forsørgelse, følger dansk lov, samt tilpasse sig alm god opførsel. Følges ud af landet