STOP Gram Dyreinternats vanrøgt og mishandling af hundene.


Gæst

#1

2016-04-29 22:48

Vi.vil.ikke.finde.os.i.den.dyremishandlende.hundelov.mere!!!!

Gæst

#2

2016-04-29 22:55

Det er IKKE okay at behandle dyr på denne måde, heller ikke selvom de er blevet ramt af hundeloven!!

Gæst

#3

2016-04-29 23:26

Fordi jeg synes det er fuldstændig utilstedeligt det som der har fundet sted, en stakkels hund der bliver flådet væk fra sin ejer, grundet forkert udsende, og fordi politiet tror at de kan race bestemme, puha ny hundelov!!!

Gæst

#4

2016-04-30 03:53

Det er frygteligt hva disse stakkels hunde har måtte gennem gå. Det er stadig dyr også selvom de er konfiskeret. Alle dyr skal behandles ordentligt. Havde det været alm mennesker var man blevet dømt for dyremishandling. Få hendes stoppet.

Gæst

#5

2016-04-30 04:43

jeg skrev under som en selvfölge fordi, jeg synes det er dybt forkasteligt, den behandling af hunde der foregår,eller mangel derpå, når man endvidre så tänker på at, politiet bruger pågäldende sted, som et andet deathrow,må man som det mindste forlange at hundene bliver behandlet ordentligt, og med värdighed,tänk hvis hunden blev "frikendt" i disse racehygiejne tider, desvärre er der ikke mange chancer hvis de kommer til pågäldende internat, at ejeren så har en höj placering inden for dyrenes beskyttelse, får bare en til at bräkke sig man kan hermed konstatere at moral er god, så må dobbelt moral väre dobbelt så god. Luk det sted smid ejeren i spjäldet og smid nöglen väk
M.vh. Henrik Nielsen

Gæst

#6

2016-04-30 05:04

Fordi det internat bare skal stoppes og jo før jo bedre

Gæst

#7

2016-04-30 05:20

Jeg HADER når børn og DYR bliver dårligt behandlet!! Og dette er sygt, en fra dyrkes bekæmpelse hvor er vi så henne??? Hvor er retfærdigheden for dyr??????

Gæst

#8

2016-04-30 05:40

Syntes hundeloven er helt hen i vejret i forvejen. Ikke nok med at "uskyldig indtil andet er bevist" er ikke eksisterende i hundeloven, (Og burde det ikke være det offentliges og ikke ejernes opgave at bevise at der ER de "ulovlige" racer i hvalpe før de fjernes og aflives??) men skal de stakkels hunde der rives fra deres familie og ud af deres trygge hverdag nu også placeres sådan et afskyeligt sted??? Det tror jeg ikke!!! Få det stoppet hurtigst muligt!!!!

Gæst

#9

2016-04-30 05:46

Jeg er imod ALLE former for dyrplageri, og uskyldige hunde der bliver aflivet er dyrplageri, og dødsdømte hunde der bliver misrøgt inden aflivning er forkasteligt og modbydeligt... De fortjener ALLE at have det godt og blive behandlet med værdighed uanset hvad... Punktum.
Pernille

#10 Re:

2016-04-30 06:04

#2: -  

 Nej, absolut ikke. Selv indsatte i fængsel får langt bedre behandling og de har gjort noget! Det har hundene ikke! De stakkels hunde bør F behandles langt bedre, have besøgsret fra deres familie, luftes, tilset af dyrlæge og deres sag skal behandles langt hurtigere, fx 3 måneder. Endnu bedre bør hunden blive hos sin familie og møde på politistationen 1 x ugentligt, så politiet stadig kan se at man har den og hvis hunden forsvinder så bøde til ejeren.


Gæst

#11

2016-04-30 06:52

Jeg underskrev fordi jeg selv ville være ked af at aflevere min dyrebare hund, og tro at alt var ok, og bag efter finde at jeg hade været skyld i at min hund måtte gå gennem helvedesild fordi jeg hade valgt at aflevere den hos Gram Dyreinternat.

Gæst

#12

2016-04-30 06:55

Når et dyreinternat ikke kan behandle dyrene på stedet ordentligt, så må det koste store bøder og lukkes - her Gram dyreinternat

Gæst

#13

2016-04-30 07:00

Selvom indehaveren ikke længere er I DB's bestyrelse, er stedet stadig drevet på en ubehagelig måde :-(

Gæst

#14

2016-04-30 07:32

Svineri på det groveste stakkels stakkels uskyldige hunde

Gæst

#15

2016-04-30 07:53

Fordi stedet burde lukkes pr omgående. Jeg har oplevet nogle mindre behagelige ting med de personer.

Gæst

#16

2016-04-30 08:47

Jeg synes det er noget forbandet svineri,det skal stoppes

Gæst

#17

2016-04-30 09:23

fordi at hundeloven i forvejen er latterlig og det mindste man kan gøre er sgu da at passe de stakkels dyr ordentlig. og tænke lidt på ejerne af hunden også. ved ikke hvad der sker for landet men det er direkte usmageligt at man skal skilles fra sin kæreste eje pga en total latterlig og sindsyg lovgivning.

Gæst

#18

2016-04-30 09:24

Har haft en hund i pleje der - meget kold og ligeglad behandling af hunden.

Gæst

#19

2016-04-30 09:48

fordi intet sted skal behandle dyrene på den måde som Gram internat gør,, det er utilgiveligt at hunde skal behandles på den måde

Gæst

#20

2016-04-30 09:49

Stakkels stakkels lille skat. Du må have haft voldsomme smerter.

Der er INGEN undskyldning for denne slags mishandling. INGEN!!

Gæst

#21

2016-04-30 09:53

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at uskyldige hunde skal placeres i måneder og år på dette skruppelløse internat. Internatet har mange hundeliv på samvittigheden!

Gæst

#22

2016-04-30 09:57

Det skal stoppes!

Gæst

#23

2016-04-30 10:02

Fordi det er fuldstændig urimeligt at byde hunde sådanne skrækkelige vilkår. Der skal være både meget bedre vilkår men også en frist for hvor længe det må vare. At hunde sidder "varetægtsfængslet" i næsten er år er på ingen måde acceptabelt!

Gæst

#24

2016-04-30 10:06

Fordi at man skal behandle dyr ordentlig lige gyldig hvad art , race eller udseende det har. Og man skal som ejer have lov at se sit dyr så dyret også kan føle sig tryg for det ikke dyret skyld at det måske ikke ser ud som loven vil have det :-( og håber bestemt de internater der ikke tager sig godt af dyrene bliver lukket ned straks for det simpelthen ikke i orden og altså det ski der loven burt være i stedet for at være efter stakkels dyr!!!

Gæst

#25

2016-04-30 10:06

Mit hjerte græder, når dyr lider pga menneskers ondskab, ligegyldighed og grådighed.