Hadsprederen Joachim B. Olsen og de ikke folkevalgte ud af folketinget.


Gæst

#26

2016-04-13 07:48

jeg skriver under for det første, jeg er en af de mange som er havnet på kontanthjælp pga langtidssygemeldt, for det andet J. B. Olsen skulle aldrig nogensinde have været ind i folketinget..........Han nedgør os alle mere eller mindre...........En person som vi har været så stolte af dengang, men som nu nedgør os syge eller kontanthjælpsmodtagere generelt.
Der er ingen af os, der har næret ønske om at ende her hvor vi er endt, ingen af os, har ønsket at blive syg eller arbejdsløs........J. B. Olsen gør ikke andet, ja undskyld mig, end at lukke lort ud.......ingen andre en ham inden for partiet, kommer med det lort som han gør.
Derfor gør jeg som jeg gør, skriver under.

Gæst

#27 Re:

2016-04-13 07:50

#1: -  

 Nej lige præcis, han lukker kun lort ud


Gæst

#28

2016-04-13 07:53

Fordi at Joachim Olsen ikke skal have mere taletid. Manden fatter jo intet

Gæst

#29

2016-04-13 07:53

Den " mand" skulle ALDRIG ha været imd i pilitik
Han er det mest nedværdgende menneske man kan forestille sig
BMS

#30 Rødt eller Blåt ?

2016-04-13 07:56

Jeg ved efterhånden ikke hvilken side jeg hører til.. Ved sidste valg var der ikke mange der ville fortælle hvad de stod for og ville fremadrettet, men til gengæld var de rigtig gode til at pege fingre af de andre partier, hvilket jeg tolker mere som en børnehave end en valgkamp... 

Og kommentarer og udtalelser fra bl.a. Joakim B. Olsen's (han er jo trods alt ikke den eneste) har jeg fået nok af.. Derfor min underskrift...

Nu vil jeg MEGET gerne se politikerne være fornuftige og arbejde frem med et bedre velfærd for den almene dansker.. Et emne der bl.a. burde arbejdes mere på er kontanthjælp - eller rettere indsatsen på at få de ledige i arbejde eller en uddannelse.. Kom selv på flere bud...


Gæst

#31

2016-04-13 08:08

Det er ikke demokrati at IKKE- FOLKEVALGTE SIDDER I FOLKETINGET

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-04-13 08:13



Gæst

#33

2016-04-13 08:51

mener ikke at jbo er kompetent til at sidde i folketinget

Gæst

#34

2016-04-13 09:56

Jeg er kommet med min kommentar til hvorfor jeg valgte at skrive under.
Kort beskrevet her, fordi J. B. Olsen skulle aldrig have været inde i vores folketing, da han ikke vil os syge, kontanthjælpsmodtagere noget godt, han mindregør os.
Der er ingen af os selv der har bedt om at blive syg, være langtidssygemeldt eller kontanthjælpsmodtagere.
Vi der er langtidssygemeldt, er kommet på kontanthjælp, fordi vores sygedagpenge ikke kunne forlænges yderligere.
J. B. Olsen gør ikke andet, ja undskyld, end at lukke lort ud af sin beskidte kæft.

Gæst

#35

2016-04-13 09:58

Jeg mener ikke, at man kan være minister, når vælgerne har stemt en ud af folketinget.
J.B.O er nok en af de folketingsmedlemmer, som er useriøs. Hadeudtalelser med alle, som er dærligere stillet. Har ikke selv tjent 1 kr. nogensinde.

Gæst

#36

2016-04-13 11:27

Den mand jB. O. Er morder han slår folk ihjel. Det er der da ingen der kan gå ind for. Hvis man ikke er folkevalgt. Hvad han ikke er.skal man ikke være i Folketinget.

Gæst

#37

2016-04-13 12:18

Fordi han er det dummeste svin ,der kan gå på 2 ben ,ud ud

Gæst

#38

2016-04-13 13:30

Man kan ikke side og nedgøre andre svage mennesker , når man ikke er valgt ind af folket??

Gæst

#39

2016-04-13 13:44

Fordi folk som JBO intet har mellem ørene og derfor ikke burde have magt

Gæst

#40

2016-04-13 14:30

Fordi det er en uskik, at vores folkedemokrati trues af denne kedelige tendens med indlemmelse af tilfældige og designede folk, som kommer ind med et formål: tage sig af "lorteopgaverne". Dette kun fordi de folkevalgte er bange for, at taburetten vælter med dem, så de er nødt til at skulle ud i almindeligt arbejde og være sammen med alle disse mærkelige individer, der kaldes borgere. Hvor nogle endda har "tilladt" sig at være handicappede og måske fattige.

Gæst

#41

2016-04-13 15:38

Fordi JBO ikke er folkevalgt og bliver det næppe nogensinde.

Gæst

#42

2016-04-13 15:54

Jeg syntes det er nok med Joackim Olsen s negativ om os Handicap eller Kontanrhjælp osv. Ja alle de svage i samfundet er han efter

Gæst

#43

2016-04-13 16:18

Fordi jeg mener at vi idag har nogen siddende der hvor der bestemmes, som er totalt uden empati og social forståelse.
Jeg forstår ikke hvordan nogen kan mene at bare vi tager pengene fra folk, så kommer de i arbejde.
Det gør blot familie usikre på deres liv, hvor skal de bo?
Skal de flytte og deres børn forlade kendte netværk?

Gæst

#44

2016-04-13 16:19

Skrev under fordi jeg pt et en nedslidt og doven kontanthjælpsmodtager der kun har passet et hårdt fysisk arbejde i over 30 år og ikke kan gå hjælp,
Tror den største "nasser" er JBO som har levet af støtte fra sporten hele sit liv!

Gæst

#45

2016-04-13 18:50

fordi at det er misbrug af demokratiet, at hente ikke folkevalgte i folketinget og de skal slet ikke kunne blive ministre, bare fordi et parti synes at det er en god ide...... Alle der sidder i tinget SKAL være folkevalgte, alt andet er udemokratisk og magtmisbrug !!!

Gæst

#46

2016-04-13 20:35

På grund af Joachim B Olsens ikke er valgt ind.

Gæst

#47

2016-04-14 00:54

jeg skriver under da jeg mener at J.B. Olsen ikke har noget at gøre inde i folketinget, hvordan det har kunnet lade sig gøre at han i det hele taget er kommet ind, er mig en gåde, det er nok noget Familieret, så det ser ud som han laver noget, det eneste han laver er rag i æsken for de svageste i samfundet, ligesom en del andre derinde.

Gæst

#48

2016-04-14 07:07

Vi har ikke brug for tåber i tinget !,-

Gæst

#49

2016-04-14 07:11

Fordi de ikke folkevalgte, ikke er ønsket der af befolkningen, og i min optik skal magten ligge ved befolkningen.
- hvad ved en kuglestøder som aldrig har haft et job for øvrigt om befolkningen ?

Gæst

#50

2016-04-14 08:04

Fordi er politikkerne ikke folkevalgt er det unødvendigt at de skal være i folketinget.