Briand skal ikke fyres !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Briand skal ikke fyres !.

Gæst

2016-04-08 01:43

Jeg arbejder i 5eren fk.uk. klub og har igennem rigtig mange år deltaget i utallige bmx stævner sammen med briand og han er en fin fyr og en rigtig god pædagog

Gæst

2016-04-08 06:52

Briand er en af bedste pædagoger, der har været på bag skorsten. Jeg husker om for hans interesse i de unge og han er en herlig mand, der lavede mange turer i løbet af året. Han kunne nemt og hurtigt læse signaler fra hvert enkelt barn og, tog sig tid til dem.

Gæst

2016-04-08 08:37

Jeg har kommet meget hjemme ved Briand, da jeg er gode venner med hans ene søn. Det er et hus med stor rummelighed og jeg er sikker på at Briand vil være et tab for SFO'en.

Gæst

2016-04-08 09:22

Vi er også chokeret over man vælger at fyre en så engageret og varm medarbejder som Briand. Jeg kan ikke forestille mig en ordentlig saglig grund for at man har valgt ham, en professionel virksomhed havde holdt på ham så længe det var muligt. Det tyder måske på at der er for meget politik og for lidt hjertevarme i denne beslutning. Det vidner i hvert fald meget om hvor lidt vores børns trivsel betyder for beslutningstagerne og sådan burde det aldrig være.

Jeg har forstået at det er et tilfælde at Briands afskedigelse kommer ud og ingen må sige noget. Det er bare så udemokratisk i et land som Danmark og det hører ingen steder hjemme!! Man må som beslutningstager kunne tage ansvar for sine handlinger og stå ved dem, alt andet er utroværdigt og virker i den grad fordækt.

Jeg håber inderligt at denne underskriftindsamling rykker noget. Vi kan ikke have et system der handler så uetisk!

Gæst

2016-04-08 22:11

Skriver min underskrift, da jeg har været medlem af Køge bmx klub, og har mødt briand få gange, ovre på skolen, o
Jette

#31 Lyt til børn og forældre

2016-04-09 09:26

Det er tydeligt at både børn og forældre sætter stor pris på denne medarbejder, som jeg ikke kender personligt. Der sker i disse år et enormt pres på børns fritidsliv og dermed på deres mulighed for at være sammen med dygtige, engagerede og omsorgsfulde voksne i den fritid, hvor de skal lære alt det andet vigtige, som der er ikke er tid til i skolen eller i det pressede familieliv. Børn og unge har brug for disse voksne og det har forældrene også, så enig med et tidligere indlæg. Pas på disse nærværende, omsorgsfulde og engagerede pædagoger - de er guld for samfundet og vi risikerer at de er en uddøende race.

Gæst

2016-04-10 06:18

Jeg skrev under fordi man ikke frigør resuorser ved at fyre en som.- Briand man pålægger ekstraudgifter til stedet og fratager så meget ånd

Gæst

2016-04-10 12:09

Fordi jeg synes det er vigtigt at vi holder fast på de ildsjæle vi har.

Gæst

#34 Re:

2016-04-11 06:29

#13: -  

Annelise

#35 Re: Re:

2016-04-11 06:31

Britt E. Nørdum

#36 Re:

2016-04-11 17:14

#2: -  

Jeg er helt sikker på at alle medarbejdere på Sfo'en byder ind med det de hver især kan ! 

Jeg har ikke opfattelsen af, at der er nogen der ligger på den lade side , de har rigeligt at se til og alle gør deres bedste, jeg synes faktisk at det er flot at de uden en synlig leder i laang tid, alligevel har formået at holde sig ovenvande og være der for børnene. 

Vi skal huske at værdsætte det arbejde, som alle medarbejdere er en del af, det har ikke været en nem tid med alle de ressourcer der er blevet fjernet fra Sfoe'en og ikke mindst at få den nye skolereform til at spille sammen med det, de gerne vil i Sfo'en . 

Skulderklap til alle og os forældre skal hellere støtte op om personalet, så de bevarer arbejdsglæden og motivationen til at være der for børnene ! 

Hilsner fra Britt Esbjørn Nørdum. 

Gæst

2016-04-13 17:41

Fordi Køge Kommune i denne sag er helt på galt spor. Deres personalepolitik, etik og moral kunne i den grad tåle et grundigt eftersyn.