Briand skal ikke fyres !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Briand skal ikke fyres !.


Gæst

#1

2016-04-06 19:03

Fordi at Briand er og har været Guld værd for børnene igennem flere år!
Hvad pokker sker der for ledelsen!?

Gæst

#2

2016-04-06 19:22

Fordi Briand i alle henseender er en af de bærende kræfter i Bag Skorstenen. Det gælder både fagligt, socialt og ikke mindst menneskeligt. Briand er den medarbejder, der altid altid altid er 100% arrangeret i børnene, lyttende og tillidsskabende. Ingen SFO kan undvære nogen med Briands kapacitet og hjerte. Jeg har fuldt forståelse for, at budgetter skal overholdes, men afsked dog de rigtige. Dem aldrig har deres hjerter med i arbejdet og som opfatter vores børn som forstyrrelser. Bag Skorstenen har i øjeblikket desværre flere medarbejdere, der bruger deres arbejdstid på alt andet end vores børn. De bruger fuldstændig åbenlyst deres arbejdstid på lange pauser udendørs uden børn, privat facebook-aktivitet i store mængder, deres mobiltelefoner og privatsnak i tryg afstand fra de børn, de burde være engageret i. Børn leger alene og de voksne er andre steder... Det er ikke den type SFO-medarbejder, vores børn har brug for. De har brug for Briand...

Gæst

#3

2016-04-06 19:55

Briand er alt det der er beskrevet og mere end det. Han er helt uvurderlig for Sfoen.

Gæst

#4

2016-04-06 19:57

Det er jo fuldstændigt vanvittigt.
Alt er snart sparet væk i SFO'en. Vores børn går mere i skole og mindre i SFO og betalingen er ikke ændret.
Nu vælger de så at fyre den bedste af alle pædagoger i SFO'en. Sikkert ham med højest løn. Kvantitet frem for kvalitet er åbenbart vejen frem. Skandaløst.
Nu må den ledelse snart træde i karakter!
Hvad bliver efterhånden det næste.....

Gæst

#5

2016-04-06 21:02

Fordi jeg ved hvor meget Briand betyder for SFO'en og hvor stort et arbejde Briand ligger i sit arbejde :-)

Gæst

#6

2016-04-06 21:34

Alt hvad der står i brevet er rigtigt og jeg støtter Dette fuldt ud. Tænk på børnene fyr ikke Briand. I må spare andre steder. Jeg kan virkelig ikke forstå at i overhovedet kan tænke i de baner, Briand betyder så meget for børnene og alt hans arbejde betyder lige så meget for os forældre.

Gæst

#7

2016-04-06 22:14

Fordi Brian det er en stor tovholder på mange ting bla. på BMX hvor min søn også kører med SFOen til diverse løb.
Han skal blive hvor er med den erfaring han har.
Brian Schmidt

#8

2016-04-06 22:51

Ingen kender dagen før den er omme.... chokerende at man tager en trofast og pålidlig medarbejde gennem en menneskealder, der er Bag Skorstenen mere end nogle anden og uden nærmere grund beder ham om at gå. Hvad er beslutningen bag dette? Briand er drivkraften bag en SFO, som udstiller sig mere og mere inkompetent uden indblik i hvad der foregår. Er SFO'en ikke en Idræts SFO? Ud over BMX'en som Briand har drevet i så mange år, hvad findes der så af idrætsaktivitet? Skiferien til Mullsjö er fjernet - hvorfor? Fredagsslikken er fjernet i klubben - hvorfor(seneste begrundelse var at det var en idræts SFO... øhhh ok?)

Jeg glæder mig over, at mine børn snart er færdige på Kirstinedalsskolen... men føler med jer der skal trives med en så inkompetent skolebestyrelse og daglig ledelse, der netop har truffet den værste beslutning af alle, gennem de 10 år jeg har haft min gang på skolen... De har fyret sjælden i den SFO der i mange år har været forskellen på, hvorfor man ønskede at gå på kirstinedalsskolen...

Ted møllback

#9

2016-04-07 01:44

Hvor er fornuften, eller skulle man sige mangel på ledelse i bag skorsten Sfo, aldrig har hørt noget så vanvittig at skille sig af med medarbejder der i den grad indeholde ALT hvad der er godt for børn, der følger alt hvad han stater til døren og har den fulde respekt fra alle forældre. 

Bunden er noget og må melde ud, jeg har 3 børn som altid er kommet hjem og fortalt vidt og bredt om Brian, børn elsker Brian. 

Køge kommune skulle kigge på ledelsen som åbenlyst er totalt uduelige.

hilsen 

Ted Møllback 

 

Michael G

#10 Kan ikke tro det.

2016-04-07 02:05

Jeg har skrevet under, men jeg kan ikke tro at det kan være beslutningen. Briand har altid været der for min dreng. Har set hans specielle behov og haft ham under sin vinge. Altid. Utrætteligt. Hvis det virkelig skulle være beslutningen, at fyre Briand, kunne det være interessant at høre grundlaget herfor.

I forvejen forsøger jeg at minimere tiden vi bruger SFO'en. Det er, efter min mening, blot en stor container vi putter vores afkom i, indtil vi kan befri dem. Det er blevet utroligt upersonligt og koldt. Igen er det jo blot min mening. Det er ikke personalets skyld altsammen, de gør hvad de kan - og knægten virker til at trives når han er der. Briand har bare altid lige været der det ekstra. Der er altid to sider af samme sag, naturligvis. Men set fra min stol giver den her beslutning, skulle den vise sig at være sand, ingen mening. 

 

 

Katarina Hæe
Gæst

#11

2016-04-07 05:42

I mine øjne er det den, til dato, dårligste beslutning der er taget af Køge Kommune/ Sfo´ernes ledelse, og der har været en del efterhånden. Den er så irrationel og lidt gennemtænkt, så den nærmest er latterlig. I alle de nedskærringer der er foretaget i Sfo´en, både personalemæssigt og aktivitetsmæssigt, har Briand som forgangsmand, og sammen med den resterende personalestab, forsøgt at skabe kontinuitet og tryghed for vores børn, med det de havde tilbage. Og de har i den grad gjort en forskel. I skal ikke bryde jer om at fjerne et sådan aktivt fra vores Sfo!!!


Gæst

#12

2016-04-07 07:12

Briand ER Bag Skorstenen. Han er den bedste reklame. Han tager ansvar når lederen ikke formår, han har hjertet på rette sted. Han yder meget mere end man kan forvente. Han er en ildsjæl. Hvor mange andre pædagoger eller lærere ville man gøre dette for?

Gæst

#13

2016-04-07 07:33

Fordi det er håbløs beslutning at fyrer en a de bedste pedagoer der er i køge kommune.

Gæst

#14

2016-04-07 10:49

Fordi jeg har kendt ham i mange år og han er en super person som gør alt for børn og unger hsr det godt. Han hsr gjort meget for bmx sporten og den vil ikke være det sammen uden ham.

Gæst

#15

2016-04-07 11:20

Hvordan kan man komme på

det  at en så erfaren medarbejder skal afskedes , hvis det er en sparerunde så vil jeg sige der kan spares de forkerte steder. Spar heller et par politikere i stedet for , de ved aligevel ikke hvordan børn passes bedst men det ved Briand. Til fingerspidserne. Mvh Lise lundgreen


Gæst

#16

2016-04-07 11:42

Briand har været en stor del af min tid dengang jeg gik i Bag Skorstenen, den bedste, gladeste og mest kompetente pædagog jeg længe har set, der er i stand til at sætte sig børnenes sted og hjælpe selv de mest udfordret børn

Gæst

#17

2016-04-07 11:55

Det er vel små 20 år siden jeg gik i bag skorstenen, og jeg husker Briand som en rar, tålmodig, og forstående pædagog, som kunne med alle unger.. Og for ikke at nævne Briand har en stor del i mine 7 Danmarks mesterskaber i BMX, en altid positiv træner..


Gæst

#18

2016-04-07 13:14

Man fyrer ikke gode/vigtige medarbejdere fordi pengene skal spares. Skru Lars Løkkes løn ned, og køb mindre F16 fly, så er der penge nok til alle!

Gæst

#19

2016-04-07 13:17

Fordi han gar altid støtte bmx kører i alle de år på søn har kørert i ungdomring og han har køret bmx nu i snart 21 år for 5

Gæst

#20

2016-04-07 16:49

Er mor til en engageret klubmedarbejde, som har brugt megen tid på børn/unge's BMX. Stor respekt til jer.

Gæst

#21

2016-04-07 19:21

Vi har boet i Køge indtil sommeren '15 og vores datter nåede at stifte bekendtskab med Briand i SFO'en, hun husker ham stadig og hendes egen kommentar var "ham husker jeg godt, han gad altid godt at spille spil med mig"

Gæst

#22

2016-04-07 19:25

Fordi jeg husker Briand fra alle de bmx stævner, som jeg har deltaget i, både i bag skorstenen, men også andre steder i landet.

Gæst

#23

2016-04-07 20:36

Har samarbejdet med Briand i forbindelse med BMX og denne ildsjæl fortjener mere end det som han bliver budt nu.
Jesper Kragh

#24

2016-04-07 21:03

Briand er en person, der udstråler ægte nærvær, varme og engagement. Han har altid været imødekommende over for børn og os forældre, har en naturlig autoritet og altid haft fokus på hvert enkelt barn. Briand har betydet enormt meget for vores søn både i det daglige virke og i alle de oplevelser BMX'en har givet, hvor Briand har været primus motor og skabt et fantastisk aktivt tilbud. Det er en helt uforståelig beslutning at fyringen rammer Briand, der på alle leder og kanter står for så mange kvaliteter. At økonomi er årsag til fyringen er en latterlig begrundelse, da konsekvensen bliver et uerstatteligt tab for vores børn.

farmor til William

#25 Dygtige og rummelige medarbejdere er ikke en selvfølge

2016-04-07 21:28

En værdig voksen der ser det enkelte barn/unge er ikke noget der vokser på træerne - pas på jeres guld! Brians er en af dem!