Ja til moskeen i Århus. Nej til kollektiv afstraffelse

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja til moskeen i Århus. Nej til kollektiv afstraffelse.

Doaa kaddoura
Gæst

#1

2016-03-14 20:37

Jeg er en 15 årige pige, der er træt af den kollektiv straf af muslimer, og vil derfor stoppe det! Alle har ret til til sin religion hvor som helt i hele verden. Dvs. vi muslimer har ret til en stor moske i Aarhus!
-Doaa


Gæst

#2 NEJ!

2016-03-15 03:18

Byg jeres moske i et muslimsk land, den danske befolkning er trætte af det muslimske parallelsamfund som ikke ønsker at sameksistere og ser ned på danskerne samt snyder os og vores system. Hvor naive tror du at vi er når man kan se at samtlige andre moskeer i Danmark umuligøre integration. Respekter den oprindelige befolkning og vores ret til at sige stop!


Gæst

#3

2016-03-15 06:10

Ja til moskeen!

Fordi imamerne ikke repræsentere den enkelte muslimske borger i Danmark, da fleretallet af borgerne ikke hører under en bestemt organisation, dog gør alle de imamer, vi har set i medierne her på det sidste. Moskeen skal bruges af alle borger og skal være fælles eje, men starter Borgermestern at tage sit udgangspunkt fra imamernes tvætydige signaler og en opfattelse af at de gælder som repræsentanter, så risikere vi at moskeen først og fremmest vil tilhøre disse organisationer. Vi er fra forskellige nationaliteter: Kongo, Bosnien, Togo, Egypten, Elfenbenkyst, Eritrea, Etnisk Dansker osv som ikke har nogle organisation vi vil høre under, men som vil have et sted, vi kan kalde som vores og fælles eje for alle borger i Aarhus uanset nationalitet.


Gæst

#4 Re: NEJ!

2016-03-15 06:25

#2: - NEJ! 

 Husk nu lige at respekt er gensidigt. Ret hellere fokus på dem, der gerne vil integreres og giv dem en hånd. Hvorfor er der aldrig nogle problemer med de andre trosretninger, der lever i Danmark? Hvorfor er det kun de muslimske borger, der må gå på knæ, hvergang en i islams navn begår en kriminel handling eller overtrædder loven? Meld vedkommende og lad det gå rettens gang. Men lad alle de andre leve med respekt for medmenneskelighed og i fred, TAK; ligesom man også gør med de andre trosretninger.


Gæst

#5

2016-03-15 06:47

Det er uretfærdigt at det går udover os andre muslimerne fordi få imamer har sagt noget forkert

Gæst

#6 Re: NEJ!

2016-03-15 06:50

#2: - NEJ! 

 Hvem er denne såkaldte oprindeligt befolkning du så lystigt fremhæver? Det er jo så dejlig nemt at tage en hel befolkning som gidsler på baggrund af en dokumentar.. At du ikke besidder den mindste form for kritisk sans er ikke overraskende.. Du beder os bygge vores moske i vores land, og det er netop hvad vi ønsker, for om du vil acceptere det eller ej så er Danmark vores land. Det er her vi bor, uddanner os (ja endda til akademikere) og her vi arbejder og betaler til skattekassen og sikkert også til din løn eller mangel på samme. Her vores børn vokser op og lærer at de sagtens kan være dansker og muslim og være ligeså betydningsfuld som den blege dansker er det..  


Gæst

#7

2016-03-15 07:36

Fordi der skal være en moske der kan skabe balance og symbolisere demokratiet og tolerance i det danske samfund

Gæst

#8 Re: Re: NEJ!

2016-03-15 08:58

#4: - Re: NEJ! 

 Fordi de andre fremmede religioner i vores land, ikke har bander, som overfalder andre, og stjæler deres værdier, fordi der ikke er andre fremmede religioner, som forventer særbehandling, og de kræver ikke bare ind. Måske derfor, at muslimer næsten dagligt er i tv og aviser. Kom ikke og sig, at det ikke er regres egen skyld. Tag afstand fra de imamer, som nægter jer , at integrere med danskere.


Gæst

#9

2016-03-15 09:44

Alle skal have ret til at dyrke sin religion som de vil. Der skal være plads til forskellighed, gensidig respekt  og tolerance.  Jeg er selv muslim og uddannet sygeplejerske. Jeg respekter de danske system men jeg har ikk glemt mit identitet.. medierne giver et dårlig indtryk af muslimer og derfor er det vores pligt at vise det modsatte men det er også ikke muslimernes  ansvar at være kritisk og undersøge sagen. Det kan i blandt gør ved at møde selv op til vores moskeer og finde ud hvad vi laver. Vi bruger vores fritid på at være i moskeen og her hjælper hinanden med dagligdags problemer og bekymringer samt deler vi tanker og vores viden både om islam men også de vestelige ting..  SÅ JEG SIGER JA TIL MOSKEEN


Gæst

#10

2016-03-15 10:20

For at folk de kan havde en sted og være på med deres tro og religion uden at værer spræt forskelig steder hvor de kan samle sig under et tag

Gæst

#11

2016-03-15 16:52

Nej til kollektiv afstraffelse!

Gæst

#12

2016-03-15 17:21

Luk alle mosker og forbyd det ved lov Det hører ikke hjemme i DANMARK


Gæst

#13 Re: Re: NEJ!

2016-03-15 17:23

#6: - Re: NEJ! 

 Den såkaldte befolkning er da så klart DANSKERE og ikke alle de stealderfolk som kommer her og nasser på vores fællesskab

Det skal forbydes ved lov og lukkes øjebliklig hellere i går end i dag


Gæst

#14

2016-03-15 17:25

Muslimer  er ikke en religion men en stenalder ideologi ikke andet Ud med det pak


Gæst

#15

2016-03-15 17:44

Khaledyoussef الله مع المسلمين انشاءالله
Thoke

#16 JA selvfølgelig!!

2016-03-15 18:12

Selvfølgelig skal vi have en moske i Aarhus! 


Gæst

#17

2016-03-15 19:04

Allr har noget der er rigtigt

Gæst

#18

2016-03-15 19:35

Fordi vi som et multikulturelt samfund bør have plads til en stor moske, som i alle andre lande
Ukendt Muslimsk Pige!
Gæst

#19 JA TIL MOSKEERNE.

2016-03-15 20:20

Jeg skrev under, fordi jeg synes at vi skal ha´en moske, vi muslimer kan samles i, hvor vi kan tilbede Allah (SWT) Og borgmesteren Jacob skal i hvert fald ikke stå i vejen for det, for ligesom det har kirke i vores lande, har vi også ret til at have bare et sted at tilbede vores Gud:)

Ukendt Muslimsk Pige!

#20 Re: NEJ!

2016-03-15 20:23

#2: - NEJ! 

 Så kan i jo lige så godt, lade vær med at bombe vores lande, og lade for helvede også vær med at bygge kirke i vores lande, og vores hjemme? Vis dog respekt, vi respektere jer, så har i da også at respektere os, men ikke at kunne lide os. Desuden snyder vi ikke nogen, du snyder dig selv kvindemenneske:)

Ukendt Muslimsk Pige!

#21 Re:

2016-03-15 20:27

#12: -  

 Så høre kirker heller ikke hjemme, i Palæstine, Libanon, Ægypten, Syrien osv.
Bare stop dit pis, det hjælper ikke søde. Dette er et frit land. Bare fordi i kun bruger jeres søndag på at bede til jeres "Gud" betyder det ikke vi ikke kan tilbede vore Gud (Allah SWT) fem gange om dagen:) 

Enten respektere du os, eller også så kan du jo ligeså godt lade vær med at skrive under.


Gæst

#22

2016-03-15 21:42

Fordi jeg ønsker en gennemsigtig moske. ISIS(Grimhøjmoskeer) ønsker jeg derimod lukket og revet ned.

Gæst

#23 Re: Re:

2016-03-15 23:39

#21: Ukendt Muslimsk Pige! - Re:  

Op i røven med allea han er jo ikke andet end en skide børnelokker med en bombe i turbannen og i følger ham

Skrub af ud af MIT DANMARK 


Gæst

#24 Re:

2016-03-15 23:41

#22: -  

Der findes ikke gennemsigtige mosker koranen forbyder det jo

Det er og bliver en sten alder tro ikke andet 


Gæst

#25 Det sker lige nu

2016-03-16 00:30

“Nu er muslimerne kommet. Og vi bliver rigtig mange. Derfor må vi sætte os sammen med danske beslutningstagere og finde ud af, hvordan det danske samfund skal indrettes fremover. Vi skal have et kompromis mellem de danske normer og de muslimske normer.”(BT 14 SEP 2001).

Samtidig gjorde han sig bemærket med holdningen om at det er nødvendigt for herboende muslimer at få mange børn for at sikre muslimerne optimal indflydelse i Danmark.

Gud bevare DANMARK