Ikke i vores navn - en protest mod den førte flygtningepolitik


Gæst

#1 Tåber

2016-01-10 19:12

Er det virkelig hvad i ønsker her også?

https://www.youtube.com/watch?v=nrabvHhwBJ0

 


Gæst

#2

2016-01-10 19:14

https://www.youtube.com/watch?v=Pp2thAWwScM

Jeg skammer mig på jeres vegne

 

Holger Danske

#3 Er det virkelig hvad i ønsker

2016-01-11 14:33

Tysk politi er kommet i skudlinjen for at tie om udenlandske mænds seksuelle overgreb mod unge kvinder i flere byer nytårsaften, og nu er en tilsvarende sag tilsyneladende under opsejling i Sverige.

I to år havde politiet i Stockholm kendskab til, at en gruppe af udlændinge forulempede piger på en stor ungdomsfestival i den svenske hovedstad.

Men udadtil beskrev politiet festivalen som ganske rolig og problemfri. Det skriver avisen Dagens Nyheter.

Avisen har sine oplysninger fra interne memoranda i politiet om seksualforbrydelser mod kvindelige gæster på ungdomsfestivalen We Are Stockholm.

- Problematikken med unge mænd, der gnider sig op ad unge piger i publikumshavet, er tilbagevendende som i de foregående år, står der i et politinotat fra august i fjor.

Ifølge avisens kilder var gerningsmændene oftest unge udenlandske mænd, som er kommet til Sverige uden forældre.

Dagens Nyheter har talt med ansatte i politiet, som oplyser, at myndighederne undlader at optage rapporter om den slags hændelser, der kan knyttes til gerningsmænd med udenlandsk baggrund.

Eftersom politiet allerede fik kendskab til overgrebene på festivalen i 2014, blev vagter, frivillige og politifolk bedt om at reagere og gribe ind på bare de mindste tegn på overgreb på sidste års festival.

Efter at politiet havde skredet til handling nogle få gange på festivalen og havde modtaget snesevis af påstande om seksuelle overgreb, skiftede det strategi og fjernede i stedet flere end 200 drenge i løbet af den fem dage lange festival.

- Især under koncerterne var det rigtig slemt. Så snart man bevægede sig ind i menneskemængden begyndte de at rage på en. Man blev omringet. En af mine veninder faldt, og med det samme kastede de sig over hende. De var ligeglade med, at man afviste dem eller om man havde en kæreste, siger en 15-årig pige til Dagens Nyheter.

Af politiets interne notater fremgår det, at forulempelserne primært blev begået af en gruppe "af flygtninge fortrinsvis fra Afghanistan".

Politiet i Stockholm sammenfattede selv den ugelange festival således:

- Der har været relativt få lovovertrædelser og få anholdte i betragtning af deltagerantallet.

Politiet vil nu undersøge, hvorfor offentligheden og medierne ikke fik sandfærdige oplysninger, skriver nyhedsbureauet TT.

- Vi burde helt bestemt have skrevet og fortalt dette. Uden tvivl, siger politiets pressemedarbejder Wolf Gyllander til Dagens Nyheter.

 

Danmark frit, og få så lukket de grænser


Gæst

#4

2016-01-11 16:31

Jeg skriver under, fordi jeg mener, at de bærende værdier for dansk flygtningepolitik bør være globalt medansvar, menneskelig anstændighed og solidaritet. Det er deværre ikke tilfældet i dag.
Holger Danske

#5 Sådan

2016-01-11 18:41

Her bor mange muslimer, som aldrig ville volde problemer. Men erfaringsmæssigt bliver de med tiden relativt færre, og de radikale islamister relativt flere. Derfor lægger dette skrift opmærksomheden ved de sidste – ved imamernes og mullahernes hellige krigere, som trækker deres spor af vold, voldtægt og anmassende krav om respekt for Islams love hen over vort gamle, fredelige land med dets uvidende og frygtsomme urbefolkning og dennes uforstående og uforståelige politiske lederklasse.
Danskerne forstår endnu ikke at konsekvente islamister betragter politikernes naive pludder om “integration” som en arrogant fornærmelse og en helligbrøde. En muslim er Guds skabning og slave. Han står på et langt højere åndeligt stade end jøder og kristne – for slet ikke at tale om ateister. Han adlyder Koranen og sunna (incl. sharia) og kun disse. Derfor en integrering af en sand muslim i det danske samfund umulig. Men danskerne er hjerteligt velkomne til at konvertere og integrere sig i det muslimske verdenssamfund, umma.

Danmark frit Luk grænsen nu hellere i gård end i dag


Gæst

#6

2016-01-12 11:28

Fordi jeg begynder at synes at det er skamfuldt og pinligt at bo i et land der fører så umenneskelig og pinlig politik.
Holger Danske

#7 I fremmer do og billiger dette her

2016-01-12 14:46

Efter flere episoder, hvor unge kvinder har følt sig forulempet af flygtninge, iværksætter Thisted Kommune nu forbyggende tiltag.

Det er knap to måneder siden, at Thisted fik et nyt asylnødcenter til omkring 365 asylsøgere, og det har allerede skabt problemer i byen.

Ikke mindst i nattelivet, hvor der er sket en række sammenstød mellem borgere og asylsøgere, og flere unge kvinder har følt sig antastet, forklarer byens børne- og familiedirektør, Lars Sloth. 

- Thisted erkender, at der er et problem i forhold til, at flere piger i nattelivet på det seneste har følt sig forulempet i mødet med byens flygtninge, siger han. 

 

Luk grænsen nu før det er for sent

Alle flygtninge sklle tvangs steriliseres og sendes hejm igen

Danmark frit


Gæst

#8

2016-01-13 07:05

Jeg finder den danske udlændingepolitik mere og mere grotesk i dens racistiske og fremmedhadende udtryk

Gæst

#9

2016-01-13 08:00

Mennesker på flugt skal hjælpes - ikke skræmmes, ikke frataget deres værdier, ikke pines unødvendigt med lange familiesammenføringer og ikke været stillet som mennesker der er dårligere end alle andre. Det er de ikke, de er præcis ligesom alle os andre! - Desværre bare ikke ligeså heldige.
Holger Danske

#10 Demokrati

2016-01-13 12:41

Undergrave det menneskeretlige fundament, som er kernen i ethvert demokrati?

Jeg ? bare hvor tror i vores demokrati ender når først de er mange nok her?

“Det er islams natur at dominere, ikke at blive domineret, at påtvinge alle nationer islams regler 0g at udstrække sin magt til hele jorden."

Tror i virkelig der nogensinde kommer et demokrati når først de får flertal?

Luk så den grænse nu før det er for sent

Danmark frit

Holger Danske

#11 ?

2016-01-13 14:01

Nej så hellere støtte terror hvor finder man næsten 300 tåber som vil det?

Danske slagterier betaler ifølge Landbrug & Fødevarer 15.000 kroner til Muslim World League for en førstegangsgodkendelse, hvorefter der løbende skal betales for certifikater alt efter, hvor meget halalkød der eksporteres.

Pengene er i sidste ende med til at finansiere en propagandamaskine, som ifølge den anerkendte sikkerhedsekspert Lorenzo Vidino fra Center for Security Studies i Zürich er stærkt problematisk.

- Det er en organisation, der er dannet for at sprede den saudiarabiske fortolkning af islam globalt. Det er en meget konservativ version, som eksempelvis er imod religionsfrihed, kvinderettigheder, og som mener, homoseksuelle skal slås ihjel.

- Holdninger, som set fra et vestligt perspektiv, er meget problematiske, og det er også derfor, at mange myndigheder i Vesten, men også muslimske lande, er stærkt bekymret over Muslim World League – og det bør den danske regering også være, siger han.

Luk grænsen nu før det er for sent

Danmark frit

Holger Danske

#12 Tåber er det det i ønsker?

2016-01-13 23:22

22:00: Kvindeligt offer. Rørt på bagdelen. Mobiltelefon stjålet.

22:15: To kvindelige ofre blev omringet ved udgangen. På samme tid forsøgte de at snuppe en pose fra hendes mand.

22:30: To kvindelige ofre blev omringet ved indgangen til banegården af en gruppe mennesker og befamlet på kønsorganerne. To fingre blev ført ind i vagina.

22:40: Mandligt offer: Offeret var sammen med to veninder. Kvinde blev omringet, og da manden ville hjælpe hende, blev hans mobiltelefon stjålet.

22:55: Tre kvindelige ofre. En befamlet i bukser og på bagdel. En person tog telefonen ud af tasken.

22:55: Tre kvindelige ofre: En tog hånden ned i bukser og rørte bagdel, tog telefonen. En tog hånden i lommen.

22:55: Tre kvindelige ofre: En fik hånd ned i bukserne og blev rørt bagfra. Hendes mobiltelefon stjålet. En blev slået. En fik taget sin håndtaske.

22:55: Tre kvindelige ofre: En tog hånd i hendes bukser plus bagdel. Tog telefonen. En tog hånden i lommerne.

23:00: Kvindelige ofre: To blev omringet og befamlet omfattende. Mobiltelefon stjålet.

23:00: Kvindeligt offer. På banegårdens forplads blev offeret i selskab med venner chikaneret og rørt på kønsorganerne af en gruppe.

23:15: To kvindelige ofre blev befamlet af en gruppe på 30-50 mennesker.

23:15: To kvindelige ofre blev fanget af gruppe, der lavede cirkel og befamlede dem. Håndtaske røg på jorden. Fra håndtasken blev der stjålet mobiltelefon, penge, smykker.

23:20: Kvindelige ofre blev befamlet ved stationens udgang af en stor gruppe mænd.

23:30: To kvindelige og to mandlige ofre: Ofrene blev omringet af en 'gruppe udlændinge'. Kvinderne blev befamlet. Mobiltelefon stjålet.

23:30: Kvindeligt offer: Håndtaske snuppet. Gruppe af arabiske mænd set i nærheden.

23:30: To kvindelige ofre rørt flere gange på krænkende vis og seksuelt chikaneret. Mobiltelefon stjålet. 

03:40: Kvindeligt offer: Overfaldet af to mænd, der forsøgte at kramme hende. Hendes pung blev væk, men senere fundet.

23:40: Kvindeligt offer med sin familie befamlet af en gruppe mænd af nordafrikansk afstamning. Mellem 18 og 40 år. Fik stjålet mobiltelefon fra jakkelomme.

23:40: Et kvindeligt offer blev chikaneret og røvet af en forsamling med indvandrerbaggrund.

00:00-00:30: Offer chikaneret af en gruppe personer. Hun og moderen røg ned og en person forsøgte at kysse hende, mens en medskyldig stjal pung fra en håndtaske.

00:05: Ofre rapporteret rørt på bagdele af en gruppe mænd med udenlandsk udseende, som stjal deres mobiltelefoner.

00:15: Kvindeligt offer: Person forsøgte at tage hende væk. Mobiltelefon stjålet.

00:20: Kvindeligt offer rørt overalt.

00:20: Kvindeligt offer og veninde befamlet.

00:30: En gruppe på 20 mænd omringede ung kvinde og tog hænderne ned i hendes bukser. Hendes håndtaske blev stjålet.

00:30: Kvindelige og mandlige ofre. Forsamling omringede dem. Tyveri fra håndtaske. Gerningsmænd så ud til at være tyrkiske.

Læs også:

00:30: Kvindelige ofre: Gruppe på fem angreb dem i skridtet og på bagdelene, mens en mobiltelefon blev stjålet fra jakkelomme.

00:30: Kvindeligt offer og hendes søster klagede over flere tilfælde af upassende berøring.

00:30: Kvindeligt offer omringet af gruppe på op mod fem personer, der forsøgte at røre hende oppe under hendes nederdel. Hun holdt sin pung, men fik revet den ud af hænderne.

© Leveret af BT GERMANY COLOGNE SEX ATTACKS

Folk lagde blomster og breve på trappen op til banegården i dagene efter nytår. Foto: MAJA HITIJ

00:30: Kvindeligt og mandligt offer: Forsamling omringede dem og begik tyveri fra håndtaske.  Sydlandsk af udseende.

00:45: Kvindeligt offer: Fik stjålet pung fra rygsæk.

00:45: Et mandligt offer truet ved indgangen til stationen.

00:45: Kvindeligt offer befamlet.

00:55: Kvindeligt offer udsat for overgreb i områder omkring hendes vagina, bagdel og bryster. Kort efter noterede hun sig, at hun havde mistet sin telefon.

00:57: Fem kvindelige og et mandligt offer: De var i området foran stationen, da kvinden blev befamlet. En mobiltelefon blev stjålet fra manden.

01:00: Kvindeligt offer blev omringet af omkring 20 mænd. Så ud til at være fra Middelhavsområdet. Hun blev befamlet og forsøgt røvet.

01:00: Kvindeligt offer: Tyveri af mobiltelefon.

01:00: Fire kvindelige ofre blev taget på af flere personer. En medskyldig stjal en pung fra hendes håndtaske.

01:00: Kvindeligt offer udsat for overgreb omkring bagdelen og vagina. Imens blev hendes taske forsøgt stjålet.

01:00: Kvindeligt offer: Person tog på bagdel og vagina imens forsøg på at snuppe håndtaske.

01:00: Fire kvindelige ofre. Befamlet over det hele. Forskellige personer stjal genstande.

01:00: Tre kvindelige ofre omringet af en gruppe nordafrikanere. I etaper placerede de hænderne på deres bryster og i deres bukser. Derefter stjålet mobiltelefon. Forsøgte at stjæle pung.

01:00: En gruppe på 15 mænd omringede hende. En person tog hende i skridtet. Mobiltelefon stjålet fra jakkelomme.

01:30: Kvinde anmelder, at hun har fået en hånd stukket ned i sine bukser. Hendes bagdel blev rørt. Hendes håndtaske blev stjålet og hun blev befamlet overalt.

01:30: Kvinde anmelder, at hun var sammen med en ven, da en forsamling på 50 mænd rørte hende på balderne. Intet stjålet.

01:30: Kvindeligt offer blev fjernet fra sin kæreste og rørt over det hele. De stjal også en pung, der indeholdt kontanter.

02:15: To kvindelige ofre befamlet af forskellige grupper.

Endnu en reportage fra nytårsnat i Köln:

02:30: Tre kvindelige ofre: På perron 10/11 blev de omringet og befamlet.

02:45: Kvinde taget på bagdelen og i skridtet. Fik taget sin mobiltelefon, men fik hun fik den tilbage.

03:15: Kvindeligt offer og veninde blev befamlet. En mobiltelefon stjålet.

03:40: En gruppe på 20 mænd af nordafrikansk oprindelse holdt ofre og gik efter deres intime kropsdele. Pung stjålet. Tabte genstande, penge og punge.

6 timer fra Køln det kan også ske her

Luk grænsen før det er for sent

Danmark frit

 


Gæst

#13 Re: Tåber er det det i ønsker?

2016-01-14 10:04

#12: Holger Danske - Tåber er det det i ønsker? 

Her bliver det også fortiet 

Hjem med hele bundtet det er jo ikke andet end velfærdsturister, som lader deres egne kvinder i stikken, og kommer her og laver balade.

Holger Danske

#14

2016-01-14 13:52

De kulturradikale tager fejl i at tro at det kun er et spørgsmål om at oplyse de tilløbende muslimer. Deres måde at opføre sig på overfor piger er ikke bare kulturbestemt, som de påstår, men koranbestemt.

Piger der ikke trækker deres klæder tæt omkring sig opfattes som urene og når man samtidig ikke er muslim, så er man lovligt bytte ifølge koranen.

Luk grænsen nu før det er forsent

Danmark frit

Holger Danske

#15

2016-01-21 23:16

Mødet med Danmark blev en stor skuffelse for Zanyar, Mohammad og Zaid. De trækker nu deres asylansøgning tilbage og rejser hjem.

For flere flygtninge og migranter er mødet med de danske asylregler og teltlejren i Næstved så stor en skuffelse, at de første allerede har meddelt, at de nu frivilligt siger farvel igen og rejser tilbage til deres hjemland.

TV ØST har talt med tre iranske asylansøgere, der kalder forholdene i Næstved ’som et fængsel’. De fortryder, at de overhovedet forlod venner og familie og tog ud på en lang og farlig rejse mod Europa. Asylcentret i Næstved var ikke lige det, de havde ventet at møde.

– Jeg havde set i film, at folk i Europa kan gå på diskotek og have et godt liv. Alt er tilladt, og folk har frihed. Livet er dejligt, og ingen har problemer i Europa, siger Zanyar.

REL

Han fortæller, at det hverken var truslen om forfølgelse eller krig, der fik ham til at rejse til Europa.

– Jeg havde ikke noget dårligt liv. Jeg havde hverken økonomiske problemer eller andre problemer, siger han.

Drømmen om et godt liv

Zanyar hørte flere af sine venner fortælle, at de ville flygte, og det fik ham til at gøre det samme. Han rejste afsted med drømmen om godt og mere frit liv.

– Jeg troede, at når man ankom til Danmark, så ville man få mulighed for at få et nyt liv, få sit eget hjem og få lov til at arbejde, siger Zanyar til TV ØST.

I asylcentret i Næstved bor han sammen med Mohammad og Zaid, som begge er fra Iran. De er kommet til Danmark med det samme håb som Zanyar:

– Jeg håbede på at komme herop og få et godt job og få succes, så jeg kan hjælpe min familie og mine venner, siger Said.

– Jeg fik at vide, at Europa er et godt sted, hvor man kan have et behageligt liv, siger Mohammad.

‘Det føles som et fængsel’

Mødet med Danmark og asylcentret i Næstved har dog langt fra levet op til de tre unge mænds forventninger. Det er kommet bag på dem, hvor lang tid asylprocessen tager, og de er skuffede over, at de skal være på asylcentret, så længe de venter på svar på deres ansøgning.

– Det føles som et fængsel. Der er ingen forskel på et fængsel og lejren. Dem, der overvejer at søge asyl, skal vide, hvor hårdt det er. Måske kan de holde det ud, men jeg kan ikke mere, siger Mohammad.

De tre iranere har alle underskrevet en aftale om, at de frivilligt vil rejse tilbage til Iran. De ved, at chancen for at få asyl i Danmark er lille, fordi de ikke er forfulgte i deres hjemland.

– Hvis jeg havde vidst, at det var sådan her, ville jeg ikke engang have tænkt på at tage til Europa, siger Zaid til TV ØST.

– Den danske regering ved, at der kommer rigtig mange asylansøgere generelt i Europa, og regeringen har sikkert tænkt, at hvis de presser asylansøgerne, så rejser sådan nogle som mig, der har det godt i hjemlandet, tilbage, siger Zanyar.

‘Mit liv fortsætter’

Han er ikke bange for, at det kan få konsekvenser i Iran, at han kommer tilbage efter sit forsøg på at søge asyl i Danmark.

– Jeg er ikke bange. Mit liv fortsætter, som det var. Jeg havde ingen problemer i Iran, siger han.

Der findes foreløbig ingen landsdækkende tal på, hvor mange asylansøgere, der er rejst frivilligt hjem, men Udlændingestyrelsen er i gang med at lave en opgørelse. Langeland Kommune, som blandt andet driver asylcentret i Næstved og teltlejren i Thisted har heller ikke et overblik over omfanget. Jammerbugt kommune, som også driver en række asylcentre oplyser, at de har registreret 40 personer, der har annulleret deres asylsager siden 1. december sidste år.

Troede tumperne vrrkelig at husene bare kunne plukkes på træerne. Nej vi har selv arbejdet for det, og nu tror de at det bare er noget de kan komme og tage del i.

Luk grænsen nu, før det er forsent.

Danmark frit


Gæst

#16 Re:

2016-01-21 23:54

#15: Holger Danske -  

Ja ud med dem jo før jo bedre, ind til nu har de jo kostet i nærheden af ½ million kr. til ingen verdens nytte, de har jo ikke noget at være her efter, Velfærdsturister ikke andet. 

Holger Danske

#17 Hvordan ser Dansk Politik ud efter næste valg?

2016-01-24 18:55

 

I denne uge viste en måling, at flygtninge- og indvandrerpolitikken er det vigtigste emne for de svenske vælgere overhovedet. Derfor har Moderaternes forslag også fået stor opmærksomhed. Karl Loxbo, der er lektor i statskundskab ved Linnéuniversitet i Växjö, mener, at partiernes tilnærmelser til Sverigedemokraterne kommer alt for sent.

»I manges øjne, har »We Are Sthlm«-overgrebene nok bekræftet, at Sverigedemokraterne har haft ret hele tiden. Det, tror jeg, styrker dem. Det her emne (udfordringer med indvandring, red.) er blevet forsømt af mange partier, som ikke har haft nogen løsning på det. De har haft en strategi om at tone debatten ned eller i en vis udstrækning at benægte problemet. Det kan godt være, at de øvrige partier tager del i debatten nu, men de gør det alt for sent, så de fremstår ikke særligt troværdige,« siger han.

Festivalovergrebene har bidraget til en stor omvæltning af svensk politik, mener Loxbo, selv om der skulle en dramatisk sag om overgreb til og et modtagesystem i knæ, før den skete.

»Hvorfor den politiske kultur har set ud, som den har, er meget svært at svare på. Jeg tror, at de svenske politikere har været meget optagede af at blive berømte i udlandet, og at det har spillet en stor rolle, at Sverige har set ud som en moralsk stormagt. Det virker, som om at Sveriges ry ude i verden er kommet først, og så er den faktiske virkeligheden med integrationen kommet i anden række,« siger han.

Hvordan ser svensk politik ud om et halvt år?

»Jeg vil gætte på, at Socialdemokraterne søger mere mod midten og river sig løs fra Miljøpartiet. Det forudsætter en noget mere restriktiv indvandringspolitik end nu. Mit bedste gæt er, at Sverige til sidst vil følge den politik, der bliver ført i Norge og Danmark,« siger Karl Loxbo.

Luk så de grænser nu før det er for sent.

Danmark frit

Holger Danske

#18 Tumper

2016-01-24 19:07

Synes i virkelig det er det værd?

De hører jo ikke hjemme her og kommer aldrig til det.

Send dem da hjem igen på gå ben som de kom herop på, de kender jo vejen

Og til ansk Rødekors og UNICEF hvorfor? Skal i altid slå plat på børnene? Jeg synes også det er synd for dem at de drukner og at de fryser, men skal deres forældre ikke også tænke sig om det er jo trods alt dem der bringer dem i den situation?

Jeg spørger bare hvor mange Danskere ville værer dumme nok til at hoppe i en gummibåd beregnet til 10-12 mand sammen med 45-50 andre og bare krydse lillebælt? Og kom ikke med en at de er desperate, og jo det er de for at få fingren i vores velfærd ikke andet, så tænker de ikke på deres børn.

Luk grænsen nu.

Danmark frit

Hanne Fischer

#19 Re: Tumper

2016-01-25 08:23

#18: Holger Danske - Tumper 

 Jeg har læst alle dine kommentarer, du har så evig ret. De frelste danskere, æder råt pressens ensidige propaganda tv. Fotograferne finder altid en unge, som vræler, for så er det hele jo forfærdeligt at se på. Jeg kan ikke forstå, at de frelste, ivrer for, at importere muslimer, de kan ikke forenes med den vestlige verdens værdier.