Lukning af meritten Aabenraa Nej Tak!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lukning af meritten Aabenraa Nej Tak!.


Gæst

#1

2015-11-10 11:43

Fordi meritten er en del af mit liv det er min hverdag mine venner og lærer jeg vil gøre alt for meritten go meritten

Gæst

#2

2015-11-10 12:59

Fordi Jeg nu har været en del af denne fantastiske skole i mere end 8 år. Jeg har år efter år set hvilken forskel vi gør med vores anerkendende tilgang til de unge. Set det ene efter det andet nedbrudte unge menneske komme hos os, og bare udvikle sig for så at gå ud uddannelse mere motiveret og klar end da de ankom.
Vi gør vores arbejde godt, og vil bare gerne have lov til at forsætte under de samme vilkår

Gæst

#3

2015-11-10 13:41

Fordi meritten er et super godt sted til de unge mennesker. Det ville være synd for dem hvis i lukker den. I skal ikke altid kun tænke på pengene.
Jeg ved at meritten i bov går helt fantastisk.
Jeg håber inderligt at den få lov til at blive. Vågn nu op de har de fantastisk på den skole og udvikler sig helt enormt meget. Det er præcis sårn et sted der skal være til de unge mennesker.

Gæst

#4 Re:

2015-11-10 13:48

#1: -  

 Sådan! Go Meritten!


Gæst

#5

2015-11-10 13:49

Fordi jeg synes det er så urimeligt at Aaberaa kommune vil lukke skolen ,hvor så mange unge har fået en mulighed for at komme videre med deres liv ,og ikke blive tabere som de måske ville ende som

Gæst

#6

2015-11-10 14:53

- fordi, der ska' også være plads til alle os, der ikke opfatter og/eller gør ting i samme rækkefølge som alle andre. Og med den søgning der er til Meritten, er der stadig brug for den.

Gæst

#7

2015-11-10 15:09

Der er andre steder som i kan spare !! Hvad med lønningerne i folketinget f.eks.........Snart har vi ikke mere .....
A-M
Gæst

#8

2015-11-10 16:36

Fordi jeg syntes at skolen er et godt sted at være. Personalet går højt op i hver persons individuele velvære, og hjælper en med at komme videre ud i arbejdsmiljøet og uddannelse. At lukke skolen vil betyde mange unge kommer den forkerte vej, da de ikke kan komme et sted hen som meritten og blive sporet tilbage med ny kampgejst. Jeg har personlig oplevet dette. 


Gæst

#9

2015-11-10 17:00

Jeg underskriver denne underskriftsindsamling da det er fuldstændig grotesk at man vælger at lukke en velfungerende, effektiv, mirakelskabende og unik skole for at spare et skalle grundtilskud. Jeg har lært meritten at kende igennem min søster. Hun er en kæmpe del af dette skønne sted. Et sted som er en fantastisk arbejdsplads, et fristed for de mange udfordrede unge mennesker i vores samfund og ikke at forglemme en skole med et af landets bedste udslusningstal. Desuden er Meritten en af de få tilbageværende arbejdspladser hvor der bliver taget vare om såvel elever OG ansatte. Min søsters har været igennem en del de sidste år og havde det ikke været for støtten hun har fået fra kollegaer og elever på Meritten, er jeg ikke sikker på hun havde været det hele menneske hun er idag.
SÅ PLEASE TAG IKKE HENDES ELSKEDE SKOLE/ELEVER/KOLLEGAER FRA HENDE !!!

Gæst

#10

2015-11-10 18:21

Min søster arbejder der!

Gæst

#11

2015-11-10 18:33

Min søster arbejder der.

Gæst

#12

2015-11-10 18:42

Min svigerfar arbejder på meritten og det arbejde de laver, giver ikke kun indhold og stabilitet i hverdagen for de unge der kommer der, !! Men også at de lære at der er nogle mennesker der vil give dem en god start på deres videre liv, og glæde i hverdagen ikke mindst :)

Gæst

#13

2015-11-10 20:35

tag jer sammen og få meritten hen igen det er en skole ligesom alle andre skoler så den skal ikke lukkes tak

Gæst

#14

2015-11-10 20:46

Forkastelig at skolen skal lukkes . Det er en skole som gør så meget godt for unge mennesker., der endnu ikke har fundet et stå sted i livet..

Gæst

#15 Brådne politikkere

2015-11-11 00:07

Ja så hellere bruge pengen på byfornyelse og flygtninge.

Men sådan er det jo når de brådne venstre politikker bestemmer der er såmænd slet ikke så langt fra Carl Holst til Aabenraa byråd.

mindes for ikke længe siden at vores borgmester sad med hele skrivebordet fuld af papirer for at finde et toilet han kunne spare på Og nu kan han bruge massevis af penge på byfornyelser men på beskosting af skoler og ældrepleje

Ja selv rejser rundt for at se på byfornyelser for byrådet skotter det ikke på SYG KULTUR i VENSTRE ikke bare i regionsrådet


Gæst

#16

2015-11-11 00:55


Gæst

#17

2015-11-11 09:25

Jeg synes de gør rigtig meget for dem der har det svært i skolen, og jeg kan ikke se hvor de ellers skal gå hen. Hvorfor ødelægge noget der har succes?

Gæst

#18

2015-11-11 12:58

Hvad har borgmesteren i Aabenraa Kommune i klemme. siden man vælger at lukke en velfungerende skole hvor de unge bare stortrives - lugter langt væk af politisk kammerateri.

Gæst

#19

2015-11-11 16:45

Det er et rigtig godt tilbud på meritten. Alle gør en stor indsats for de unge mennesker.

Gæst

#20

2015-11-11 17:18

Meritten gør et meget godt stykke arbejde - alt for mange unge Danskere falder ud af uddannelsessystemet, når de ikke har denne kæmpe hjælp på vejen. Tak til Meritten.

Gæst

#21

2015-11-11 19:06

Det er FULDSTÆNDIG forkert at lukke en så god skole ned, som er et rigtig godt alternativ for unge mennesker, som ikke er klar/moden eller ved hvad de vil fremover.

Gæst

#22

2015-11-12 17:16

Flot initiativ af et ungt menneske, der anerkender behovet for Merittens eksistens som et alternativ for andre, der ikke lige er klar til at gå den direkte uddannelsesvej. Det er for dem der har brug for lidt ekstra hjælp til at finde en vej eller stien dertil. Stor respekt for dette.

Gæst

#23

2015-11-12 21:56

Alle har ret til en chance for et bedre liv, osse dem der på en eller anden måde skiller sig ud fra mængden!
Jytte Nielsen

Gæst

#24 Re:

2015-11-20 07:00

#18: -  

 Helt klart det skal jo gå galt med en falittenheimer ved roret

Kan man ikke blive til noget her så kan man altid stille op som venstre politikker

Han vil hellere lave en solcellepark i Tinglev ejet af en udenlands Dansker opstillet af Polakkere hvor meget mon det giver i skattekroner i kommune kassen?


Gæst

#25 Re:

2015-12-01 17:41

#1: -  

 Ikke lukke den godt for de unge