NEJ til nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord.
Kontakt forfatteren af dette andragende
på grund af min søsters selvmordsforsøg som heldigvis mislykkedes
Fordi alt andet vil være fuldstændig hul i hovedet. Gid politikerne var mere nysgerrige på hvad der er vigtigt, for at holde mennesker og samfund sunde. Men det er et mere genrelt ønske...!
Re:
Det gør mig ondt at høre. Tak fordi du deler. Jeg ønsker dig alt muligt godt fremover!
Fordi dem der har behov for hjælp ikke skal lades i stikken på grund af den nuværende Regerings holdninger til Psykiske syge og sårbare mennesker. Jeg ville ønske at den der fremsætter sådan et forslag selv kommer i den situation og så finder ud af, at der ingen hjælp er når man lukker livslinjen....
Re:
Jeg føler virkelig med dig og ønsker for dig, at du kommer videre i dit liv efter denne triste oplevelse.
Al ære og respekt fordi du deler den oplevelse her og skriver under - jeg håber virkelig at ministeren får øjnene op for hvad hun har gang i ved at lukke ned for "nattelukning af Livslinien til forebyggelse af selvmord"
Borger som mangler hjælp.
| This discussion has been closed. |
Livslinjen yder en værdifuld indsats og det er totalt uforståeligt og umenneskeligt at skære støtten væk til at Livslinjen kan holde åbent om natten, hvor tankerne er sværest og ensomheden størst.