Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-09-30 13:14



Gæst

#452

2016-09-30 13:51

Alt andet ville være absurd. - alt taget i betragtning.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-02 21:04



Gæst

#454

2016-10-04 18:01

Fordi beslutningen er forkert overfor de mennesker, der har bygget dette land op.


Gæst

#455

2016-10-05 15:21

Fordi danskerne snart ingen rettigheder har.
Man skal åbenbart være udlænding, for at have rettigheder i Danmark.
Virkelig urimeligt.

Og hvordan kan det være at alle kalder dem flygtninge?Vi har INGEN flygtninge. En flygtning, flygter til NÆRMESTE naboland.

Og vi er ikke overrendt af tyskere og svenskere. 

Ergo hjem med de såkaldte flygtninge. De skal ikke misbruge DANSKERNES samfund og mere.

 

Hanne Fischer

#456 Re:

2016-10-05 16:45

#455: -  

 Godt formuleret, og desværre sandt.


Gæst

#457

2016-10-06 10:02

alt andet er urimeligt

Gæst

#458

2016-10-06 17:33

fordi det er på tide der bliver taget hånd om vores egne og ikke andre

Gæst

#459

2016-10-06 21:23

Hvorfor i alverden skal flygtninge have et retskrav som danskere ikke har til boliger - med fine boliger med boligtilskud og hvad har vi bliver incitamentet til at rejse hjem igen, når der er fred der hvor de kommer fra, svækket alvorligt.

Gæst

#460

2016-10-07 10:44

an kan ikke skubbe vores egen befolkning tilside for at andre skal have fortrinsret, det duer ikke.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-07 23:52



Gæst

#462

2016-10-08 15:29

Kan ik se hvorfor de skal komme før os andre !
Danmark har ikke længere råd til at være det velfungerende samfund vi engang var fordi der bliver sparet alle de forkerte steder !! Det er respektløst overfor de ældre som har været med til at bygge Danmark op til det gode land, også vælger man at tage flere og flere ting fra dem deres sidste tid i livet i hvertfald på plejehjemmene . Skam jer !
Og der spares på vores hospitaler på ansatte og på livsvigtige maskiner som vi må undvære fordi der li kommer nogen andre mennesker i første række som ikke er dansk og nogen af dem som rent faktisk også er pænt ligeglad med Danmark . Ville vi få samme hjælp hvis det var omvendt ??? Tror jeg næppe i skal regne med .. Danmark burde tage sige af danskerne og Danmark og derefter kan vi hjælpe de mennesker som virkelig har brug vores hjælp nede i deres ejet land eller evt at de kan komme hjem efter krigen er sluttet .. tænk jer om jer oppe på Christiansborg !

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-08 17:43


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-09 06:50


Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-09 06:52


AndersHansen

#466

2016-10-09 17:59

Jeg var hjemløs i flere år. Jeg måtte opgive at finde en bolig i DK. Jeg er derfor selv "flygtning" fra Danmark. Jeg har måtte forlade mit kære Danmark for at finde et andet land, hvor det forhåbentligt er nemmere at overleve. 

AndersHansen

#467 Re:

2016-10-09 18:09

#437: kummonekohntoret -  

 Hej Det er fuldstændig korrekt. Og hvis de nægter kan du true med politianmeldelse for overtrædelse af straffelovens §157. Politiet er så (I teorien) forpligtet til at optage rapport. Men reelt vil det ikke have den store betydning da politiet ikke prioriterer denne slags sager. Så skal du så bede om også at få en kvittering fra politiet efter dit anmeldelsesforsøg. Men, mindre du kan dokumentere sagsforløbet (i form af optagede samtaler med kommunen) vil der ikke blive gjort noget. 

Så kan du ligge sag an mod kommunen, men det kræver en advokat og derfor penge. Jeg er selv flygtning fra Danmark efter at have kæmpet med diverse myndigheder i Danmark i årevis. Man har ikke en chance og jeg fraråder alle der ikke er rige til opgive det og finde et andet land, hvor du forhåbentligt har en større chance. Alternativet er at starte kriminel virksomhed så du i det mindste har en chance for at betale dig ud af dine problemer.


Gæst

#468

2016-10-12 08:21

Fordi jeg syns at det er forkert at de kommer ind før danskerne og får alt for meget og vi danskere må lide under det.
Hanne Fischer

#469

2016-10-12 10:34

Jeg så iaftes endnu et, af DR2 proflygtninge producerede programmer, producerede for, at vi skal skamme os. I programmet diskuterede syrere og andre, hvilke lande de skulle tage til. En mand ville til Tyskland, men et familiemedlem sagde, via tlf., at han skulle vælge Holland, der ville staten betale 40% af huslejen. Set ud fra mit synspunkt, viser det jo bare, at de ikke bare vil til Europa, men derhen hvor de får mest ud af det. Jeg mener ikke, at vi som ikke mener, at de er stakler allesammen, skal trynes og skammens ud, blot fordi vi gerne vil holde sammen på vores lands overlevelse. De goder, vi har skabt ved at arbejde hårdt, og betalt skat, de goder er vore egne altså forrest i køen til at få. Vi står selv på ventelister i mange år, for at få en bolig.  Det skaber vrede og frustrationer, at blive skubbet bagest i køerne, fordi udefrakommende får førsteret.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-13 17:08



Gæst

#471

2016-10-14 04:12

Det er ikke fair at de kommer før vi andre

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-10-15 10:06



Gæst

#473

2016-10-15 14:20

Fordi jeg i den grad er enig....

Gæst

#474

2016-10-17 07:12

De etniske danskere skal da tilbydes bolig først

Gæst

#475

2016-10-22 05:47

Jeg skriver under, fordi det er super urimeligt at vi som danskere ikke passer på vores egen befolkning først. Vi hedder ikke MuslimMark, men Danmark, så derfor støt op om vores land og vores lands befolkning. Det begynder at se grimt ud, så lad os få rettet på disse forfærdelige krav! Self. skal vi som danskere have mulighed for at komme til lejlighederne/huse først!!!