Afskaf flygtninges retskrav på boliger
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re:
Dit svar dækker vist alle gode grunde til ,at vi ikke vil have flere af slagsen, til at indtage DK.
Hvis flygtninge gør problemet for danskere større, må politikerne bygge flere almene boliger, da flygtningeindtaget er politikernes ansvar.
Man kan ikke forlange at værten skal overlade stue og soveværelse til den nyankomne..
Der er allerede boligmangel i Danmark, som medfører at danskerne har svært ved at finde en bolig.
Og nu kommer folk fra andre lande og springer ventelisterne over. I nogle kommuner er det 30% af de almene boliger, der er øremærket til flygtninge og økonomiske lykkeriddere.
Der kommer gettodannelse og spændinger i Danmark i fremtiden på grund af dette.
Meget mere handlekraft samt permanent grænsekontrol !!
Venlig hilsen Søren W
Et blodigt Teokrati som Islam, er ikke noget, som skal være i Europa overhovedet.
Muslimer MÅ IKKE integrere sig, ifølge Koranen. De ser ned på vantro - os, - og må ikke 'adlyde' vantro. Vi europæere graver vores egen grav, ved at lukke øjnene for det blodige teokrati, som Islam har som målsætning at indføre i Europa. Jo flere muslimer, jo hurtigere overgår Europa til et blodigt teokrati på linje med de mellemøstlige lande....... Europa bliver muslimsk. Den udvikling synes jeg skal stoppes med alle tænkelige midler.
Jeg har stået på venteliste i mange år. Jeg er bare så vred, føler mig pisset på. Der er for få gode boliger, og for mange af de dyre, som jeg ikke har råd til. Derfor skal man vente længe, før man får en chance. De, som vælter ind over grænserne, skal have et sted at bo, det siger EU og FN. Så derfor vil man nu opføre et par tusinde nye boliger, til at huse DEM i. Os, der betaler alt i dk, og betaler for at stå på ventelister, ja skide med os, de fremmede SKAL have!! Ud af Schengen, lad os bestemme, hvem vi lukker ind i DK. Det er da omvendt racisme, overfor etniske danskere. Godt at jeg er 64, gruer for lille Danmarks fremtid.
| This discussion has been closed. |
Re:
#275: Tabularasa -
Muslimer kan eller vil ikke tilpasse sig vestlige normer og levevis. Vi har allerede set flere tegn på det. Vi har aldrig oplevet bander, kriminelle og overfald med brandbomber mod falk og politi, før de invaderede vores lille homogene land. Så du spørger hvorfor, vi ikke vil have dem, svaret er det, du lige har læst.