Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf flygtninges retskrav på boliger.

Hanne Fischer

#276 Re:

2016-02-19 15:15

#275: Tabularasa -  

 Muslimer kan eller vil ikke tilpasse sig vestlige normer og levevis. Vi har allerede set flere tegn på det. Vi har aldrig oplevet bander, kriminelle og overfald med brandbomber mod falk og politi, før de invaderede vores lille homogene land. Så du spørger hvorfor, vi ikke vil have dem, svaret er det, du lige har læst.


Gæst

#277

2016-02-20 20:56

det er uacceptabelt, ja en hån mod danskere, som i mange år har stået på venteliste til en lejebolig

Anonymous

#278 Re: Re:

2016-02-21 08:56

#276: Hanne Fischer - Re:  

 Dit svar dækker vist alle gode grunde til ,at vi ikke vil have flere af slagsen, til at indtage DK.


Gæst

#279

2016-02-21 14:22

Fordi det er urimeligt at udefrakommende kan få tilbudt en bolig og vores unge kan vente i flere år på at komme i betragtning. Det er bare ikke iorden.

Gæst

#280

2016-02-22 17:54

det er en selvfølge at danskerne får bolig først.

Gæst

#281

2016-02-22 18:55

Der er boligmangel og det ødelægger folks liv ikke at kunne få et sted at bo.
Hvis flygtninge gør problemet for danskere større, må politikerne bygge flere almene boliger, da flygtningeindtaget er politikernes ansvar.

Gæst

#282

2016-02-22 20:34

Der er i forvejen stor boligmangel, så hvorfor skal de forrest i køen ? Jeg kender flere enlige hjemløse, som hver uge forgæves går op på kommunen, for at tigge og be om et sted at bo! Det er ikke rimeligt

Gæst

#283

2016-02-22 21:08

Hvis man kommer til et nyt hjem? Må man være tilfreds med det som der kan tilbydes.
Man kan ikke forlange at værten skal overlade stue og soveværelse til den nyankomne..

Gæst

#284

2016-02-23 15:42

Jeg har en datter og barnebarn der har været boligløs snart 2 år og der er absolut ingen hjælp til dem med mindre hun er stofmisbruger, kontanthjælps modtager, migrant, veteran eller lignende . Danmark burde skamme sig.

Gæst

#285

2016-02-24 11:18

Flygtninge og migranter skal på igen måde have større rettigheder end danske statsborgere. Vil snarere sige tvært imod, rettigheder er noget man har optjent fordi man har ydet noget. Flygtninge har ikke ydet en skid, så derfor bør de vente bagerts i køen.



Gæst

#286

2016-02-25 12:23

Jeg syntes ikke at flygtninge og immigranter skal ikke have nogle rettigheder det kan de få når de har betalt skat i Danmark for vi dansker har ikke så mange retigheder

Gæst

#287

2016-02-25 17:12

Hvor skal de have fortrin til bolig end rigtige dansker som betaler skat .. Kun fortrin til et telt og er de ikke tilfreds skal de bare blive væk

Gæst

#288

2016-02-26 12:53

Hvis Danmark skal tage imod flere og flere mennesker, uden at der bliver bygget boliger til dem, og danskerne bliver presset ud af det almene boligbyggeri, som mange har været skrevet op til i mange år, ender denne situation i kaos og spændinger.
Der er allerede boligmangel i Danmark, som medfører at danskerne har svært ved at finde en bolig.
Og nu kommer folk fra andre lande og springer ventelisterne over. I nogle kommuner er det 30% af de almene boliger, der er øremærket til flygtninge og økonomiske lykkeriddere.
Der kommer gettodannelse og spændinger i Danmark i fremtiden på grund af dette.

Gæst

#289

2016-02-29 04:29

Jeg skrev under, fordi der er alt for mange bekvemmeligheds-flygtninge. De skal ikke have nogen rettigheder. De som virkelig er flygtninge, vil jeg gerne hjælpe, alle andre skal hjem

Gæst

#290

2016-02-29 07:23

Flygtninge skal sendes hjem igen så snart det er muligt.... Danmark og Europa kan ikke "bære" for mange muslimer det er jo ved at ødelægge vores lande på mange måder .... I Sverige er det jo allerede for sent :-(
Meget mere handlekraft samt permanent grænsekontrol !!

Venlig hilsen Søren W

Gæst

#291

2016-02-29 10:25

Jeg er træt af indvandre og asylsøgere, der ikke er tilfreds med at få et sted at være så længe der er krig, Vær tilfreds og REJS så hjem igen når freden kommer igen. Har levet med de slags racer i mange år og man kan ikke lave dem om, De er og bliver hjernedøde og kan ikke udnytte og få nok, de tror at alt skal dreje sig om dem, og de forstår ikke det gode man gør for dem, og så bruge ordet tak.


Gæst

#292 Re:

2016-02-29 10:27

#289: -  

 Du har ret

 


Gæst

#293

2016-02-29 14:47

DET ER EN katestrofe som tingene SEJLER i Danmark,der skal rettes op NU!!!

Gæst

#294

2016-02-29 23:33

Flygtninge er i Danmark midlertidigt,ikke permanent.Når der nogenlunde er trygt i deres hjemland skal de umiddelbart returneres.Afrikansk/mellemøstlig,Afghansk oglign. kultur,religion og levevis er under ingen omstændigheder kompatibel til vestlige normer.

Gæst

#295

2016-03-01 09:48

Det siger sig selv at jeg underskrev denne opfordring til at protestere imod at flygtninge- og indvandrere's krav på danske boliger. Da jeg er imod denne store indvandring som er foregået igennem mange mange år til stor skade for danskernes retskrav på arbejde og boliger, så er det er opgør og protest imod disse ulovligheder. Dette er imod GRUNDLOVEN, altså ulovligt. Der nævnes ikke at disse former for udlændiges ' retskrav' i denne lov over alle love kan effektueres. I mine øjne er det ulovligt at skulle afgive suverænitet på denne måde. Muslimer skal bo hjemme hos sig selv i deres selvdefinerede stat med deres egne love. En såan mutietnisk indførelse af andre religioner end dem der er vores historie er og forbliver ulovlige. Underligt at vores eget retssystem ikke har reageret for mange år siden og beskyttet vort fædreland? Så det mindste jeg kan gøre er at vise ved min underskrift at det ikke går mere, med ikke at definere vort eget land, kulturen og hvilke personer der skal bo her.

Gæst

#296

2016-03-01 14:58

Et blodigt Teokrati som Islam, er ikke noget, som skal være i Europa overhovedet.
Muslimer MÅ IKKE integrere sig, ifølge Koranen. De ser ned på vantro - os, - og må ikke 'adlyde' vantro. Vi europæere graver vores egen grav, ved at lukke øjnene for det blodige teokrati, som Islam har som målsætning at indføre i Europa. Jo flere muslimer, jo hurtigere overgår Europa til et blodigt teokrati på linje med de mellemøstlige lande....... Europa bliver muslimsk. Den udvikling synes jeg skal stoppes med alle tænkelige midler.

 


Gæst

#297

2016-03-01 16:07

Fordi flygtninge ikke skal komme før danskerne.

Gæst

#298

2016-03-02 12:23

Det kan ikke være rigtigt at disse migranter skal forfordeles frem for etniske Danskere

Gæst

#299

2016-03-03 10:23

Fordi danskere skal ikke skubbes bagerst i boligkøen
Dorthe

#300

2016-03-04 19:44

Jeg har stået på venteliste i mange år. Jeg er bare så vred, føler mig pisset på. Der er for få gode boliger, og for mange af de dyre, som jeg ikke har råd til. Derfor skal man vente længe, før man får en chance. De, som vælter ind over grænserne, skal have et sted at bo, det siger EU og FN. Så derfor vil man nu opføre et par tusinde nye boliger, til at huse DEM i. Os, der betaler alt i dk, og betaler for at stå på ventelister, ja skide med os, de fremmede SKAL have!!  Ud af Schengen, lad os bestemme, hvem vi lukker ind i DK. Det er da omvendt racisme, overfor etniske danskere. Godt at jeg er 64, gruer for lille Danmarks fremtid.