Sofavælgere med politiske holdninger og indsigt!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Sofavælgere med politiske holdninger og indsigt!.


Gæst

#26

2015-06-03 08:45

Jeg ser min kultur og mit lands historie blive udslettet af politikere, der ved for lidt og ser for dårligt.

Gæst

#27 Re:

2015-06-03 10:11

#26: -  

 Gør det demokratiske - stem IKKE til folketingsvalget 2015 !

Vi har de politikere vi stemmer på, derfor skal det ikke længere aftale noget som helst med en gruppe kriminelle/mafioso/kapitalister som dem. 

Anders Fogh, Tony Blair og George Bush er alle krigsforbrydere og burde sidde bag tremmer.


Gæst

#28

2015-06-04 00:06


Gæst

#29 MAGTHAVERNE DU IKKE KAN STEMME PÅ!!

2015-06-04 09:58

Bogen Magteliten påviser gennem lang tids arbejde, at magten i Danmark er centreret på 423 personer... meget få kvinder og meget få folketingsmedlemmer....

Danmark styres ikke af folketinget eller af regeringen, men af 423 magtfulde rige der rokerer rundt på stolene og giver magten videre til deres børn

Bogen forklarer også rystende klart, hvorfor Corydon kan sælge DONG uden om folkets vilje, og hvorfor folkeafstemninger bliver ligegyldige.

Vælgerne har intet at sige på alle områder der betyder noget... de 423 har besluttet sig sammen med eliten i resten af verden... det er ikke konspirationsteorier.... det er kortlægning!
Læs mere i bogen "Magteliten" og på denne hjemmeside http://www.magtelite.org/


Gæst

#30

2015-06-06 07:11

Fordi jeg ikke tror på at vores stemmer har nogen betydning. det er økonomien og de multinationale selskaber og lukkede loger af rigmænd, der sætter dagsordenen. Vores toppolitikere er alle fedtet ind i det og uanset hvem vi stemmer ind, kommer de til at underligge sig.
Jeg syntes at vi alle skal gå til stemmeurnerne og aflevere en blank stemmeseddel, for at vise vores engagement og vores mistillid.
sujas9

#31 Re: Stem IKKE blankt

2015-06-08 10:28

#30: -  

 Stem endelig ikke blankt, så tæller du med i stemmeprocenten, og udviser interesse for deres cirkus.
Selv på tv udtalte Lars Løkke, at bare de fik en høj stemmeprocent, var de glade - SÅ BLIV HELT VÆK


Gæst

#32 STEM IKKE!

2015-06-10 10:28

Stem ikke! Det er det eneste progressive valg i den nuværende situation. Når vi undlader at stemme, siger vi ikke nej til alle politiske spørgsmål, men vi stiller de vigtigste spørgsmål.


Gæst

#33

2015-06-16 14:40

Danmark er ude af kurs.
Jakup

#34 Re:

2015-06-16 17:13

#1: -  

 Og hvordan vil du ændre det uden at ændre et befolkningsflertals holdning? Problemet er ikke systemet. Problemet er hvad et flertal mener.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-06-18 16:00


CarinaAlva

#36

2015-06-18 16:01

Jeg har ikke har lyst til at vælge mellem Pest og Kolera, jeg har ingen valg!

Catherine Petersborg

#37 Re: 2018 : SOFAVÆLGERNE ORGANISERER SIG

2018-01-28 10:29

#2: -  

EUROPA ER I OPLØSNING : DOUGLAS MURRAY : THE STRANGE DEATH OF EUROPE 

Literaturen taler og Folket er i oprør over både politikerne og konsekvensen af EU politik, understøttet af Merkels “ WIR SCHAFFEN DAS “

Europæerne kommer i mindretal i egne lande, hvis vi ikke gør oprør.

Danskerne er blevet for velbehagelige og passive. Demonstrationer bliver mødt med vold og opråb, som peger i retning af pøbel fra antifascistoide røde grupperinger af Enhedslistefolk.

DET ER IKKE FAIR AT DANSKERE SOM VIL ÆNDRE FORHOLDENE I EN ANDEN RETNING MØDES MED VOLDELIGE MODDEMONSTRATIONER OG TILRÅB SOM AFSLØRER RÅBERNES UDEMOKRATISKE HOLDNINGER TIL ANDERLEDES TÆNKENDE

 

2018 skal danskerne samle sig om en politisk modstand fra sofavælgerne fra både rød og blå