IC- Togstop i Langeskov

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen IC- Togstop i Langeskov.


Anonymous

#51

2015-05-10 14:25

Fordi det er vigtigt, at vi holder fast i politikerne ikke skal have lov til at løbe fra deres aftaler. Man bruger ikke bare 70 mio skattekroner for sjov.
Jimmy Steen Eriksen

#52

2015-05-10 14:27

Tak for Togstop i Langeskov gruppens, telefon opkald i dag, hvor jeg blev spurgt om min holdning til togstation i Langskov.
Der er på grundlag af en vurdering og dialog med politikere både lokalt og på Christiansborg, besluttet at der etableres en IC station i Langeskov.
Der er så investeret et væsentligt beløb i en etablering af en ny station i Langeskov der kan servicere IC tog.
Derudover er der investeret yderligere i infrastruktur og bosætning.
Nu har DSB og transportministeren skiftet retning, af ikke helt klare årsager.
Så hvad er min holdning til IC Stop i Langeskov så ?
JEG MENER AT TOGDRIFTEN I DANMARK SKAL SERVICERE DER HVOR KUNDEGRUNDLAGET ER!
Man anlægger forhåbentlig ikke en IC Station uden et væsentligt kundegrundlag, og så burde DSB komme med den rette løsning til deres kunder, hvis de vil sikre kunder i deres toge !
Men der er jo en risiko for at DSB ikke driver forretning helt efter normale markedsvilkår, da der jo ikke er en egentlig konkurrence for virksomheden DSB !
Vi bor selv i stationsbyen Aarup og familien benytter stationen til transport både til Odense og til Nr Aaby, godt nok kun lokal tog, når det ellers kører!
Med venlig hilsen og god kamp med sætte togdebatten i tale
Jimmy Steen Eriksen​, Folketingskandidat Liberal Alliance Fyn


Gæst

#53

2015-05-10 15:00

Jeg underskrev den idet, at jeg har gået og ventet på dagen hvor man har taget valget op seriøst. Jeg har selv boet ude i langeskov området og vi havde ingen bil på daværende tidspunkt. Det tager 40-45 minutter med bus til langeskov, og 10 minutter med toget. Jeg ved fra mange andre af, at de også gerne vil have stadion i langeskov.

Gæst

#54

2015-05-10 15:10

Fordi det er vigtigt for byen at togstoppet kommer
Poul Erik Kristiansen
Gæst

#55

2015-05-10 15:11

Det virke som hul i hovedet at have lavet en station til IC togene hvis de ikke skal stoppe der.
Med venlig hilsen Poul Erik Kristiansen Folketingskandidat SF Fyn opstillet i valgkreds Assens


Gæst

#56

2015-05-10 15:27

Tager toget til København jævnligt helt klart nemmest at køre til Langeskov. Er overbevist om at det vil lette trykket fra Odense og Nyborg.

Gæst

#57

2015-05-10 15:31

Fordi jeg gerne vil have at IC togene stopper i Langeskov

Gæst

#58

2015-05-10 15:42

Min svigedatter bor i langeskov, men arbejder i Fredericia. Hun havde glædet sig til at bruge toget
Jeg kører af og til til Nyborg og stiller bilen for at tage toget til Sjælland.
Det er noget kortere at køre til Langeskov

Gæst

#59

2015-05-10 15:50

Opvokset i langeskov. Synes stationen er rigtig vigtig for byen. Bliver harm når politikere løber fra deres aftaler. Derfor vil jeg gerne støtte så Langeskov får det lovede IC stop NU!!

Gæst

#60

2015-05-10 15:51

Vil gerne have IC togstop

Gæst

#61

2015-05-10 16:05

Fordi det er nemmere at komme til toget end til odense banegård.

Gæst

#62

2015-05-10 16:19

forde staten SKAL holde hvad de lover

Gæst

#63

2015-05-10 16:41

Langeskov er et centralt stop på Østfyn, langt lettere at komme til fra f.eks. Allested-Vejle, Årslev, Ringe, Kerteminde end Odense og faktisk også Nyborg.

Gæst

#64

2015-05-10 17:02

Vi har brug for IC tog stop i Langeskov fordi vi - som bor i Københavnsområdet - har familie i bl.a. Langeskov, som vi meget gerne vil besøge ofte - uden at skulle have en bil til rådighed. Men også fordi Langeskov - i mine øjne, er et industriområde i vækst og med et stort potientale for videreudvikling - til glæde for bl.a. Langeskov, Fyn - og Danmark i øvrigt. Også så vi kan få raderet negative udtryk som udkants Danmark fra landkortet!! Det skal DSB vel ikke bestemme over - spørger jeg jer folkevalgte politikere om?????

Gæst

#65

2015-05-10 17:12

Mener at de folkevalgte, til hver en tid skal mindes om, at de er valgt til et embede som repræsentanter for folket og ikke for at støtte deres eget ego og gøre karriere på vores bekostning.!

Gæst

#66 Re:

2015-05-10 17:38

#65: -  

 Enig 65 ;-)

 


Gæst

#67

2015-05-10 17:41

Er flyttet til langeskov oktober 2013, i den forhåbning om , at der kom et togstop. Jeg har en førerhund og har netop lige fået kommunen overtalt til at sætte noget udstyr op i lyskrydset ved odensevej, for at jeg som den eneste døvblinde selv kunne klare at komme ned til toget uden hjælp, da jeg har en del mødeaktivitet og gerne selv vil kunne komme rundt som rådgiver , så det eneste rigtige er vi får som tidligere lovet et icstop. Vil gerne hjælpe hvis der skal mere omtale på, har også en forening i ryggen da vi lyst afdelinger over hele landet.

Gæst

#68

2015-05-10 18:44

Har ikke lyst til at være vidne til endnu et rødt løftebrud. Man mister jo totalt tilliden til politikerne

Gæst

#69

2015-05-10 19:17

Da jeg selv flyttede til Langeskov med den forudsætning af der ville komme togstop, må det snart være på tide det faktisk kommer til at ske. Det fuldstændig hul i hoved ikke at lade IC3 toge stoppe, da det jo klart det der er stor efterspørgelse på.

Gæst

#70

2015-05-10 19:18

Fordi Langeskov er blevet lovet et IC stop

Gæst

#71

2015-05-10 19:34

Fordi jeg syntes der skal kæmpes for at Langeskov for det IC tog stop der var lagt op til.

Gæst

#72

2015-05-10 19:43

for at få politikerne til at holde hvad der er blevet lovet IC tog stop.
vi har intet at bruge et regionaltogstop til det er at gøre grin med Langeskov`s og opland borgere med.

Gæst

#73

2015-05-10 19:50

Fordi det er vanvittigt at bruge 70 mio. kr. kun på et bumletogsstop, og stationerne i både Nyborg og Odense trænger til aflastning, ikke mindst hvad angår p-pladser og i Odense af trafikhensyn. Derfor skal der være IC-togstop i Langeskov. Politikerne/ministeren/DSB skal holde deres løfter.


Gæst

#74

2015-05-10 20:19

Fordi jeg har flere familiemedlemmer og venner på Vestfyn. Så udover personlige fordele, vil det for mange jeg kender være et stort plus.

Gæst

#75

2015-05-10 21:03

Jeg skrev under, da jeg mener, det er vigtigt for byens udvikling, at den har IC-Togstop, og at det er vanvid at stationen bliver bygget og derefter ikke brugt. Politikerne må tage sig sammen og finde en fornuftig og mindelig løsning på situationen.