GrønErhvervstrekant

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen GrønErhvervstrekant.


Gæst

#1

2015-03-14 18:35

Skal ikke ligge i nærheden af boliger

Gæst

#2

2015-04-24 19:52

Det kan ikke være meningen at denne virksomhed skal ødelægge
så mange menneskers liv med støj og forurening.

Gæst

#3

2015-10-18 21:29

Væk fra bolig kvarterene med en svineri støj og stærk tung trafik, ud på landet med det hvor der er langt til naboer.

Gæst

#4

2015-10-19 05:22

Jeg har underskrevet fordi at dette er det absolut mest tossede byrådet i Hillerød nogensinde har igangsat. Mine børn løber rundt og leger 150-200 meter i luftlinie fra dette kæmpe støv og støj inferno, som normalt slet ikke ville være lovligt at bygge så tæt på boliger pga miljøklassen.

Gæst

#5

2015-10-19 19:02

Fuldstændigt ubegribeligt at dette projekt kan komme på tale i dette område. Miljøzonen er bestemt og den er vel begrundet. At opføre denne type virksomhed i et område med boliger, skoler og børnehaver er foruroligende. Der må kunne findes en langt bedre løsning.

Gæst

#6

2015-10-20 09:52

Det er efterhånden åbenlyst at Hillerød kommune har et inkompetent og udueligt bystyre samt byråd, se bare på vedligeholdelsen og rengøringen af midtbyen. Torben Lund Simonsen.

Gæst

#7

2015-10-21 19:15

Fordi jeg er så ked af, at det huskøb som skulle være en drøm, nu mere bare er fyldt med usikkerheden om forurening, trængsel på vejen og dalende huspriser

Gæst

#8

2015-10-23 01:48

Jeg finder det forkasteligt at kommunen påtænker at ligge en sådan virksomhed klods op af et så tæt befolket boligområde, hvor der er vuggestuer, børnehave og skoler!!! Tænker de slet ikke på konsekvenserne??? STØJ, STØV og ikke mindst TRAFIK!!! - og hvad det gør ved folks helbred.??? Der er jo rigelig dokumentation for at man IKKE bør udsættes for dette.
I tilfælde af en evt. katastrofe, hvad gør vi så??? Hvordan skal vi som borger kunne stole på kommunen??? Unicon har IGEN FÅET DISPENSATION. Det handler IKKE om J. Jensen, som virksomhed; men om placeringen! Hillerød promoverer sig jo som en handelsby og IKKE en by med TUNG INDUSTRI!!
Vi skriver nu 2015 og kender en del konsekvenser af miljøforurening m.v. vi har derfor PLIGT til at værne om den grønne natur, miljøet m.v. så vore efterkommer også har noget at se frem til uden at skulle bekymre sig unødigt.

Gæst

#9

2015-10-25 09:49

Jeg skriver under, da jeg har børn og børnebørn, der bor i området. Jeg tænker naturligvis her på deres fremtid og ve og vel.

Gæst

#10

2015-11-10 09:26

Den Alternative Skole, som er nabo til den omtalte virksomhed, vil blive generet af støj og støv.
Det er ufatteligt at Hillerød Kommune ikke udviser respekt og omtanke når det handler om at skabe gode rammer for unges udvikling og læring.
Det er jo indlysende for enhver at det bliver skolens død, hvis virksomheden for grønt lys til sit forurenende virke.
Red skolen.
Skriv under.