Nej tak til halalkød

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til halalkød.


Gæst

#1

2014-08-24 09:25

Vi vil ikke tvinges til at æde Halal. Jeg ønsker lovpligtig mærkning af alt der bare lugter af Halal.

Gæst

#2

2014-08-24 09:31

Jeg skriver under fordi at jeg ikke vil støtte HAMAS , ISIS eller de palæstinensiske socialfascister (NAZISMEN).


Gæst

#3

2014-08-24 12:50

Jeg er imod tvang og uvidenhed omkring hvad man putter i munden

Gæst

#4

2014-08-24 17:17

Muslimerne kommer til at betale i helvede på Jorden for deres grusomme mishandling af dyr igennem Halal-slagtning og udnyttelse samt fornedrelse af ikke-muslimer. De tjener ikke Gud selvom de siger det men Fanden selv. Deres handlinger afslører dem ligemeget hvad de påstår.


Gæst

#5

2014-08-24 23:15

Hvert eneste måltid halal er penge i lommen på alt hvad der er forkert
מרדכי ואנונו‎

#6 Re:

2014-08-25 23:24

#4: -  Muslimerne kommer til at betale i helvede på Jorden for deres grusomme mishandling af dyr igennem Halal-slagtning og udnyttelse samt fornedrelse af ikke-muslimer. De tjener ikke Gud selvom de siger det men Fanden selv. Deres handlinger afslører dem ligemeget hvad de påstår

YESSSS!

Vi skal ha' schægtning-slagtninger i stedet!

Shalom

gæst

#7

2014-09-05 14:40

kig på youtube og se hvordan det foregår ved disse slagtninger, så tænker du dig om 2 gange før du bestiller en shawarma eller pizza næste gang
gæst

#8

2014-09-05 14:42

Jeg ønsker mærkning af GMO & halal.


Gæst

#9

2014-09-30 19:14

Der skal plads til alle , bare ikke ondskab.
HUSK..Man skære ikke i dyr eller mennesker uden bedøvelse.
Kenneth

#10 Muslimerne vil ses..

2014-10-01 14:26

Muslimerne vil ses, de vil udnytte demokratiet og komme til magten og undertrykke os.. Det er sjovt.. Der skal være plads til alle(Kun muslimer der ser op til pædofil profet og satan) 


Gæst

#11

2014-10-01 14:49

Vi skal ikke lave hele vort samfund om Derfor !!

Gæst

#12

2014-10-01 18:01

Jeg er født Dansk og forbliver Dansker

Gæst

#13

2014-10-01 18:04

vi er ved at miste vores danske normer

Gæst

#14

2014-10-01 23:01

For fædrelandets overlevelse imod afskyelige islam!!!

Gæst

#15

2015-09-23 07:23

Vil ikke på nogen måde støtte "krig" og heller ikke halalslagtede dyr. Derfor.

Gæst

#16

2015-12-20 13:51

det kan læses på min facebook side.
Susan

#17

2015-12-22 21:46

Jeg er 100% enig med jer. Desværre bliver vi alle tvunget hver gang vi køber en kylling. De er også slagtet halal. Et slagteri , der slagter ænder, så det i tv, vil kun slagte deres ænder halal. Bare synet af den arme and, der blev hængt op i sine fødder, mens den den var levende, og skræppede af angst, og den samme måder bliver kyllingerne aflivet. Jeg aner ikke, om vi kan gøre noget, men det er frygteligt at tænke på, at dyr, der ikke har haft et liv i frihed, også skal lide i døden. 


Gæst

#18

2016-04-07 09:20

Ønsker ikke at tvangsbetale til moskeer og koranskoler i dk. Islamisk kulturcenter modtager tocifret millioner, fra danske slagterier !!!!
Pengene fordeles af imamer i til bl.a koranskoler for børn og ikke oplyste organisationer.
Danskerne bliver snydt så vandet driver....
Flemming

#19 Re:

2016-04-07 09:29

#17: Susan -  

 glem ikke at næsten alt oksekød, kalvekød, lammekød, kalkunkød også er halal, du har ikke en chance for at finde "ikke halal" i danske supermarkeder. Vores latterlige politikere tør ikke kræve en mærkning "halalfri" ect, det kunne jo fornærme de fredselskende imamer.. 


Gæst

#20 Re: Re:

2017-04-16 15:28

#6: מרדכי ואנונו‎ - Re:  

Smut ud af mit land LAND skide araber.

Du har intet at gøre her, du er her kun for at nasse og kræve ind.  

Islam og alt hvad er har med et at gøre skal forbydes hellere i går end i morgen.


Gæst

#21

2017-04-16 17:19

Det kan ikke være rigtigt, at vi skal købe udenlandsk kød, for at undgå halal kød. Vi aner dog ikke, om det er halal slagtet. Har I hørt, en politiker tale om dette emne?, nej vel. Knæfald igen og igen, for de uønskede, der knokler for at de kan få bistands hjælp. 

Holger Danske

#22 Muslimer – denne tids Jøder? _ NEJ NÆRMERE VOR TIDS NAZISTER

2017-08-30 18:03

Påstand: Muslimer forfølges i dag på samme måde som jøderne blev det under nazismen.
Kort svar: Forholdene er helt anderledes. De to ting hverken kan eller bør sammenlignes.
Uddybende svar: Påstanden er bundsjofel. Det retfærdiggør nemlig nazisternes jødeudryddelser. Hvis Jøderne i tredivernes Tyskland havde opført sig som nogle muslimske indvandrere gør i dag, er det fuldt forståeligt at nazisterne ville af med dem. Men det gjorde de ikke!
Tværtimod var mange jøder veletablerede og ikke sjældent fremtrædende borgere og akademikere, hvilket man ikke kan sige om vore muslimske “gæster”.
– jøderne har boet i Europa i små to tusind år.
– de var fordrevet fra deres land af fremmede erobrere (romerne).
– deres antal er forholdsvis lille.
– de forlanger ikke særbehandling.
– de fleste er dygtige og driftige handelsfolk, håndværkere eller videnskabsfolk, læger og jurister
– kort sagt nyttige borgere i deres lande.
– de bedriver ikke aggressiv missionsvirksomhed – tværtimod. – før 1948 havde de ikke deres eget land at flygte til, når de blev forfulgt.
– de danner ikke gadebander og begår ikke gaderøverier og massevoldtægter. – de kalder ikke vore piger for ludere.
– de bedriver ikke terrorvirksomhed.
– de begår ikke “æres”drab og slår deres døtre ihjel.
– de skamferer ikke deres småpiger.
Og så blev jøderne da forresten myrdet i millionvis under nazismen. Hensigten var tydeligvis at fjerne alle jøder fra europæisk jord.

Lige omvendt forholder det sig med muslimerne:
– muslimerne har ikke boet i Europa i længere tid (bortset fra en periode (711-1492) på den iberiske halvø, omend de flere gange har forsøgt at erobre Europæiske lande militært.
– muslimerne er stort set ikke fordrevet; de kommer som fattigdomsflygtninge, for at udnytte vores vefærdsstat.
– de er allerede mange millioner og de bliver flere og flere i Europa.
– de forlanger særbehandling, og vil endda have deres egen lov indført.
– mange af dem er ikke nyttige samfundsborgere – tværtimod.
– de bedriver missionsvirksomhed.
– der er masser af muslimske lande, de kan rejse til. ( Som Dansker har du kun et land nemlig DANMARK )
– de danner gadebander og nogle begår massevoldtægt og røverier.
– de kalder vores piger for ludere.
– kun få bedriver terrorvirksomhed, men mange flere støtter dem, om ikke andet så passivt, ved deres tavshed.
– nogle af muslimerne begår faktisk æresdrab, andre skamferer deres småpiger.

Danskere først

Danmark først


Gæst

#23 Re: Re:

2018-01-22 00:16

#6: מרדכי ואנונו‎ - Re:  

Hvorfor har i jøder ikke krævet det forlængst?

Mit gæt r nok at i underordmer jer under vores system i modsætning til islamisterne som kun er her for at rage til sig

Rb

#24

2018-08-13 18:10

Islam er sværdets religion. Islam betyder på arabisk Underkastelse. Med islam følger terrorisme, fattigdom, terrorsikring, gruppevoldtægter, halal, hadprædikanter, barnebrude, pædofili, Sharia, bigami, taqiya, stenkast, stenkast fra broer, knivstikkerier, skyderier, kønsomskæring af små børn, genopdragelsesture til hjemlandet, antisemitisme, facisme, undertrykkelse, o. s.v....og at man så bliver påtvunget en afgift, og livsfarlig ideologi trukket ned over hovedet, er både en forhånelse og provokation, eftersom man bliver tvunget til at støtte  islamismen. Det er en muslimsk invasion, intet mindre.

Holger Danske

#25

2018-09-30 18:32

Vores forfædre havde Hitler Stalin og Mossolini

Vi har Islam

Danmark frit

Danmark først