Fartbump på Gl.. nykøbingvej i Nørre asmindrup

Et ønske om fartbump eller en lign. løsning. I form af eksempelvis chikaner anlagt På gl. Nykøbingvej i Nørre Asmindrup. Så vi kan få nedsat hastigheden markant indenfor byzonen. Hvilket vil være til fordel for alle både dem som er boende i byen men også i udkanten af bygrænsen.

beboerne/ husejere og de folk der færdes på vejen, både som cyklister og gående, børn og voksne,  Er voldsomt udsatte. Da et stadigt større og stigende antal bilister både lastbiler, biler og motorcyklister. Har en særlig tendens til at overse at de kører i en byzone hvor hastighedsbegrænsningen er 50 km/t.

jeg indsender underskriftsindsamling sammen med den ansøgning jeg er i færd med at udfærdige, til Odsherred kommune i håb om at de vil lytte til os, hvis vi står sammen og at der er enighed om at vi skal have en løsning. Hvis jeg kan opnå 785 støtter/ underskrifter vil jeg stille foreslaget for byrådet i Odsherred kommune. Og derved kan vi få dem til at behandle foreslaget om at gøre noget ved hastighedproblemet på vores vej.

Jeg håber at i vil støtte op omkring mit tiltag, så at vi fælleskab kan få en mere sikker hverdag for os alle, her på gl. Nykøbingvej.

Jeg giver med min underskrift Maibritt vest gaarde tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.