Damkiosken i Haderslev ønskes bevaret og forskønnet!

Med denne underskriftindsamling ønsker vi, at Damkiosken skal bevares ved at give den nuværende ejer, Thuy Nguyen, den tilladelse om forskønnelse/renovering af hendes iskiosk som hun har søgt og bliver holdt skandaløst henne i utallige årrække af Haderslev Kommunen.

Vi ønsker bibeholde det skønne område hvor man vil eventuel etablere en gigantisk restaurant med spisepladser til 600 mennesker, der ikke passer ind i naturen.Underskrifterne bekræfter, at Thuy’s 20 års service og indsats i Damkiosken ikke alene Haderslev borgerne som har nydt af det, men også borgerne fra hele landet.

Disse personer er både kunder i gågaden og i damparken, som har nydt den naturskønne og fredeligt damparken med en is og pølse med deres børn og børnebørnene.Fjernelse af Damkiosken -

Fjerner man også Haderslevs vartegn og kundernes/turisternes interesse for at komme til Haderslev.

Husk du kan skrive under, så dit navn m.m. ikke ses på siden, ved at fjerne fluebenet.

Jeg giver med min underskrift Vivian Juhl tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.