Bevar naturen i Kolt-Hasselager

Kære borger i Kolt-Hasselager  Naturen er under et stort pres i vores lokalområde!  Aarhus Kommune har forsatte planer om at bygge mange flere boliger i Kolt-Hasselager. Det vil fjerne mere og mere af vores sparsomme natur, der giver mindre plads og ødelægger naturoplevelserne for børn, unge og voksne. Og det vil presse lokalområdets dyre- og planteliv endnu mere og samtidig svække biodiversiteten.  Derfor har vi etableret borgergruppen ’Bevar naturen i Kolt-Hasselager’, som kæmper for at bevare vores natur og grønne områder. Målet er, at politikere og embedsmænd i Aarhus Kommune forstår alvoren for naturens fremtidsudsigter i vores lokalområde og ændrer byggeplanerne.   Det kræver, at borgerne i Kolt-Hasselager bakker op om sagen, og at vi sammen siger nej til at vores grønne- og naturområder gradvist forsvinder.  Derfor håber vi, at du vil skrive under på at bevare naturen i Kolt-Hasselager.’   Med venlig hilsen  Borgergruppen Bevar naturen i Kolt-Hasselager          0E456C24-A18F-4D6A-8E84-D021BA23FE03.jpeg

Rikke Schæfer, Borgergruppen ‘Bevar naturen i Kolt-Hasselager’    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Rikke Schæfer, Borgergruppen ‘Bevar naturen i Kolt-Hasselager’ tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.