Kalaallit Nunaanni nalunaaqquttap kingumut allangortinneqarnissaanut atsiortitseqattaarneq, 10.-22. april 2024 / Underskriftsindsamling i Grønland for at ændre tidszonen tilbage, 10.-22. april 2024

Kontakt forfatteren af dette andragende

Atsiortitseqattaarneq naammassivoq / Underskriftsindsamlingen er slut. Atsiornerit 3000 missaaniittut anguagut / Vi nåede omkring 3000 underskrifter.

2024-04-24 00:30:15

Qujanarujussuaq nalunaaqquttap kingumut utertinneqarnissaanut aammalu allanngortissaarneqarnissaanut anguniagaqarlunga atsiornernik katersininnut tapersersuigavit. Aqagu pingasunngorneq 24. april 2024 atsionerit aammalu oqaaseqaaterpassuit (kommentarer) ugguuna onlinekkut atsiornermi allanneqarsimasut Naalakkersuisunut Inatsisartunullu apuutissavakka. Atsiorsimasut oqaaseqaateqarsimasullu ilai kinaassutsiminnik isertuussisut ataqqillugit atit avammut nittarsaanneqarnavianngillat.

Mange tak for at være med til at underskrive underskriftsindsamlingen for at ændre tidszonen tilbage og få en permanent tidszone uden sommertid. Jeg vil imorgen onsdag den 24. april 2024 aflevere alle underskrifter samlet samt kommentarer, der er blevet skrevet i denne online indsamling til Naalakkersuisut og Inatsisartut. Af hensyn til de personer, som har ønsket at forblive anonyme ved underskrivningen og kommenteringen, vil navnene ikke blive offentliggjort.

Inussiarnersumik inuulluaqqusillunga / Med venlig hilsen

Qupanuk Olsen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.