Xu Zhang skal blive i Danmark

Udlændingestyrelsen vil sende Xu ud af Danmark med blot én uges varsel!

Xu er alletiders dejlige unge pige, der er fuld af humor, videbegær og ildhu. Hun er en førsteklasses studerende med over 11 på eksamensbeviset, velintegreret med masser af danske venner og i fuld gang med sit videregående shippingstudium, som hun påbegyndte her i efteråret.

Hun kom til Danmark, da hun var 16, og har boet her de sidste 6½ år, men efter 1½ års langtrukken og nervepirrende sagsbehandling vurderer Udlændingestyrelsen nu, at der ikke er plads til hende her i landet, og de giver hende blot indtil på fredag den 10. februar 2017 til at pakke hele sit liv sammen og forsvinde tilbage til et land, som hun ikke længere har nogen reel tilknytning til.

Både Xu's mor og moster har permanent opholdstilladelse i Danmark, og Xu's kusine og dennes far har dansk statsborgerskab.

Har du lyst til at hjælpe Xu, kan du sætte din underskrift her, så vi i fællesskab kan fortælle politikerne, hvad vi mener om denne sag!

Del også gerne dette opslag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1285550641490736&set=a.106023419443470.3511.100001074374891&type=3&theater

16473298_10212660932384991_7210405470373778811_n.jpg