Parkeringspladser til medarbejdere i Klynge AB. Vil du også støtte at personalet får adgang til at parkere deres biler imens de er på job?

Københavns Kommune afslog i juni 2019 forældrebestyrelsens ansøgning om at tildele personale med konkret behov parkeringspladser i nærheden af institutionen/deres arbejdsplads, idet ingen af kommunens medarbejdere får stillet parkeringspladser til rådighed. (adgang til gratis)
Parkering er imidlertid et vigtigt element i processen med at fastholde og rekruttere kvalificerede medarbejdere i alle institutionerne i Klyngen AB – også i din institution! SÅ skriv under på forældrebestyrelsens samlede ansøgning til København Kommune om at ændre praksis/reglerne sådan at medarbejderne kan få adgang til parkering i deres arbejdstid – eventuelt ved brug af parkeringspladser på kommunens andre ejendomme f.eks. ved Islands Brygge Skole eller på andre arealer som tilhører Københavns Kommune.

Jeg skriver, som forælder i institution i Klynge AB, under på, at jeg støtter forslaget om, at Københavns Kommune stiller parkeringspladser til rådighed for det personale i Klyngen, som har et konkret begrundet behov

Husk at skriv barnets navn i kommentarfeltet.

Ved at underskrive giver jeg Astrid Fogh Harboe tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.