vi politianmelder Mette Frederiksen og Magnus Heunicke for at have brudt Grundloven

Mette skal stille til ansvar for at have brudt grundloven sammen med Magnus til Minksagen, sundhedsloven, frihedsrettigheder iflg Grundloven.

Vi har selvbestemmelsesret er en grundlovsikret rettigheder til vælger iflg serviceloven og  sundhedslovens - (Grundloven §71 om den personlige frihed pga selvbestemmelsesretten må der ikke indledes en behandling eller forbyggeenden indsats af en borger mod hans vijle) - ingen tvang unden epidemiloven, for det er ikke lovligt at fast hold nogen sig vijle - iflg selvbestemmelsesretten indenfor sundhedsområdet

Grundloven

• Ytringsfrihed (§ 77) f.eks nedlukning grupper på facebook imod regering eller udlændingpolitik andre ligne kritisk spørgsmål
  • Foreningsfrihed (§ 78) til at mødes til at kunne støtte de person som har brug for hjælp
  • Forsamlingsfrihed (§ 79) at vi oplever forskelles behandling af staten og resten af samfundet
  • virksomhedsdrivende § 74 + 75

Alle indskrænkninger i den fri og lige adgang til erhverv, som ikke er begrundede i det almene vel, skal hæves ved lov.

• nedlukning af erhvervsdrivende § 150 uden have lovhjemmel til at udfører dette, valgt Regering at fortsæt uden have lovhjemmel på plads.

nedlukning af butik og erhvers -

Der bliver gør forskel på befolkning, om du er forretningsdrivende eller medieejer eller Folketinget, ligne, det skal være ens for alle!

hvis de må have makeup-artister og frisør hos Tv2, DR-byen, så må vi resten befolkning også have åben.

vi ser på gang på gang, at folketingetmedlem via Ft.tv ikke selv overholder sundhedshed anbefalinger og sidder for tæt f.eks vedr Inger Støjberg den 28 februar og afstemming 8 februar 2021

at Mette har fejlet gang på gang, vil ikke tag ansvar for sin handlinger sammen med sundhedsminister Magnus på deres vildledning af covid19, da vi ser ikke mening at vi skal holde Danmark total lukket ned til uvished og ikke fortæller os sandheden.

vi bliver ført bag lyset

danskere befolkning: Vi har fået nok, ikke flere lapløsning med teste m-m

Corona må vi lærer at lev med, fordi der kommer helt en ny variante

Åben landet op, det er vores Grundlov der gælder.

Med lov skal land bygges

Jeg giver med min underskrift Wendela Hansen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.