Vi ønsker et borgermøde om Østerbyens fremtid for alle i området.

Hej.

” Vil du vide, hvordan fremtidens trafikforhold kan blive i Østerbyen, så skal du på banen nu. Kommunen laver snart trafikforsøg, som vi er mange, der er imod.

Derfor ønsker vi, at alle interesserede indkaldes til et borgermøde, så kommunen kan få et demokratisk modspil.

" Det mangler efter vores mening.”  En kort kommentar uden stillingtagen til detaljer. Planen taler for sig selv.

Hvad betydning får kommende byggeri eks. på den tidligere Falck grund for trafikken i området: ”Lokalplan 01-090-0004 Rørkjær. Blandet bebyggelse ved Gasværksgade, Gammelby Ringvej, Ringen og Teglværksgade”, det påtænkte byggeri er i op til 18 etager. Det vil påvirke Østerbyen bl.a. m.h.t. trafikmængde og vind- og skyggeforhold i området.

Forsyningen har netop meldt ud at de vil fremskynde projekt i Østerbyen - Det vil vi gerne iddrages i som borgere -TAK.

Vi håber med denne opfordring, at I begge i jeres husstand / bolig vil bakke op om et borgermøde om Østerbyens fremtid, der er for alle.

(Husk at godkende den mail i modtager, for at fuldføre underskrivningen).

Initiativtagerne:

Harry Olander, Johnny Andersen, Benny Hansen, Helle Dam, Jakob Lykke, Herman Riechle, Jean Hansen, Hans Chr. Pedersen, Lene Iversen, Heidi Jerne, Helle Just, Solveig Axelsen.

Separation_kloak_Østerbyen.jpg

Borgermøde_for_alle_i_Østerbyen_12.8_.2017_._2.jpgLokalplan_01-090-00041.jpg