Underskriftindsamling vedr. udkørselsproblemer i Trillegården.

Til Aarhus Byråd.

Vi beboere i Trillegården har længe været plaget af at det er yderst svært at komme til at køre ud fra Trillegården i myldretiderne morgen og eftermiddag.

Det er vores opfattelse at dette skyldes at mange kører til og fra AUH Skejby i disse tidsrum. Det er ligeledes vores opfattelse at situationen nu er blevet fuldstændig uholdbar, med ekstremt lange ventetider på at kunne køre ud fra Trillegården, når vi skal til Hasle Ringvej.

Vi opfordrer derfor byrådet til ufortøvet at finde en løsning på vores udkørselsproblemer og hurtigt sætte anlægsarbejder i gang.

Udkørselsproblemerne gælder både fra Trillegårdsvej og Snogebæksvej til Herredsvej, ligesom at vi forventer.at dette tilsvarende gælder udkørsel fra Fjældevænget til Herredsvej, idet bilkøen på Herredsvej i myldretiderne som regel går helt fra AUH Skejbys område og helt til Hasle Ringvej. Bilkøerne er så tætte, at der ikke gives plads til udkørsel fra Trillegårdsvej og Snogebæksvej i myldretiderne.

Vi ønsker ikke at lægge os fast på hvorledes udkørselsproblemerne løses. Dette mener vi er Byrådets opgave.

Beboere i Trillegården.

Jeg giver med min underskrift Christian Dahlerup tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.