Underskrift indsamling af adskillsen med læreren Christian Dam

Da dele af klassen er utilfreds med læren Christian Dam, er der skrevet et brev til ledelsen om vores utilfredshed med Christians fravær. Hvis du kunne tænke dig at være med i brevet, som kan læses nedenunder til ledelsen, så kan du vælge at skrive under.

Vi på 1. semester, Finansbacheloruddannelse hold C,  har gentagende gange oplevet at vores erhvervsøkonomi lærer har haft gentagende fravær fra undervisning. Siden start-semester til nu har vi oplevet at vores erhvervsøkonomi lærer, Christian Dam, har haft fravær/sygdom henholdsvis 4 dage, på følgende datoer: 12. september, 13.  september, 27. september og 28. september. Vi på semester holdet finder udviklingen bekymrende, dels grundet vi skal til eksamen i erhvervsøkonomi næste semester, og vi som elever finder faget som et af de sværere fag vi har på semestrene. Hvis denne tendens med gentagende fravær, hver anden uge, fortsætter. Vil dette lægge et pres på os som elever, grundet manglende mulighed for at stille spørgsmål og opnå mangelfuld viden vi har brug for, for at kunne blive klar til eksamen.  Vi håber CPHBUSINESS vil gå i dialog med Finansbachelor Hold C, 1 semester, om at finde en løsning på dette. Så holdet kan blive “eksamen klar” til sommeren 2023.

Mvh Hold C,  1. semester Finansbachelor

Jeg giver med min underskrift Sebastian Gillesberg tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.