Støt Inger Støjberg og DF. Gør barnebrude forbudt i Danmark og EU.

Pædofili er ulovligt i Danmark og i EU. Inger Støjberg ville sammen med DF, hjælpe de stakkels piger/ barnebrude der bor sammen med ældre mænd, og skille dem ad, da det ses som pædofili i Danmark. Derfor opfordre vi borgere til at tage skapt afstand fra dette, og give en underskrift for at hjælpe Inger Støjberg og de stakkels barnebrude, ved at forbyde ægteskab mellem små piger og ældre mænd i Danmark og i EU. Børnenes tarv skal i fokus, og den form for pædofili kan aldrig legitimeres. Skriv under og støt vores forslag om at forbyde barnebrude i Danmark og EU.

Støt vores kamp mod barnebrude i Danmark og EU.

Thomas Falk Bøgsted. Anastasia Dahl.    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Thomas Falk Bøgsted. Anastasia Dahl. tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.