Støt børnene på Columbusskolen i Skovby mod en flytning fra deres skole.

HJÆLP!!! 50 børn på Columbusskolen i Skovby der er i fare for, at blive tvangsflyttet fra deres specialindrettet skole og deres lærere.

Det er i forvejen nogle sårbare og udfordret børn der ikke tåler flere svigt, store ændringer eller omvæltende forandringer i deres hverdag. De har nu i godt 1 1/2 år affundet sig med, at leve i byggerod fordi de blev inddraget og lovet en ny flot og specialindrettet skole til deres behov. Nu har Skanderborg kommune desværre besluttet udenom alt demokrati at fratage disse børn deres længeventet skole, fordi de mangler plads til en børnehave. Columbusskolens børn håber på din underskrift og at de får så mange, at de kan overbevise byrådet om, at de begår en kæmpe stor fejl!

Betina Overmark Schacht    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Betina Overmark Schacht tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.