Stop stigende priser hos DSB

Hej!
Jeg vil gerne lave en underskrift indsamlig, da jeg er meget træt af at DSB konstant sætter deres billet priser op.

Jeg er en pige på 19 år som kører med tog mellem Roskilde og Gråsten hver anden weekend, fordi min kæreste bor i Sønderjylland og jeg selv bor på sjælland, det har vi gjort i 3 år nu.
Det koster mig 1100 kr. om måneden. Det er rigtig mange penge når man er på S.U, men jeg tænker "Hey - Det er sgu det værd"
Nu vælger DSB så at sætte priserne op IGEN, selvom de bliver ved med at snakke om at man skal tage toget for at spare CO2 udslip og pis og lort. Det kan jeg kun være enig omkring. Men når det næsten er billigere i bil , hvorfor skulle jeg så tage toget?
Jeg er meget skuffet over DSB. - Kom nu ind i kampen med de priser - det er så vanvittig dyrt at det gør helt ondt bare ved tanken om hvor mange penge jeg giver ud til billetter hvert år. 1100 kr om måneden i 3 år = 39600 kr. Pris stiningerne stoppes! Det ruinere os alle sammen. Og hvordan skal de personer fra Jylland eller Fyn som arbejder i KBH eller omvendt få råd til det? - Ja deres arbejdsplads betaler nok noget af det. Men tror du ikke de arbejdspladser vælger folk fra deres område når nu det er så dyrt at have medarbejdere der bor så langt væk?

Jeg håber meget at jeg kan få lige netop DIN underskrift, så vi har en chance for rent faktisk at få DSB til at forstå hvor meget det egentlig påvirker hele Danmark.
Vh Linn Bilsby