Stop indførelse af parkeringsafgift i Køge centrum

Støt protesten imod P-afgifter. Foreløbig har 871 underskrevet. Køge bliver affolket for handlende, hvis byrådet ikke aflyser indførelse af parkeringsafgifter i Køge centrum. Flere tomme butikker, flere tomme beboelser, flere tomme erhvervslokaler og tomt i gaderne bliver resultatet af denne politiske bommert. Butikslivet i Køge er i forvejen ramt af manglende omsætning og den truende åbning af de nye butikker i den nye gade i Køge, så det er hjælp til selvhjælp, at skrive under på denne vigtige underskriftsindsamling, så vi kan få politikerne til at aflyse parkeringsafgifter.

Jeg giver med min underskrift Mogens Jung tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.