Stop ALT import af russisk olie & gas NU!

>>English version below<<

I dag tog krigen i Ukraine et nyt skridt. Rusland har bombet et børnehospital, hvor gravide kvinder og børn opholdte sig. I Danmark SKAL vi gøre alt vi kan for at stoppe denne massakre på uskyldige mennesker. Børn har intet med denne krig at gøre, men de bliver nu et bevist mål i krigen, og de har ingen mulighed for at forsvare sig.

Vi SKAL stoppe alt handel med Rusland, hver eneste krone vi betaler til Rusland idag, er med til at finansiere Ruslands krig mog sagesløse civile.

Vær med til at råbe vores politikere op. Vi skal have lavet et stop NU!! Ikke om en uge, ikke over de næste 6 år, men NU! Vi kan klare os uden den Russiske Olie & Gas. Vi kan skruge ned for varmen, få indført bilfrie dage, der er mange muligheder, og det er små ofre vi skal gøre for at rede uskyldige børn.

Skriv under hvis du er enig, og vær med til at gøre en forskel.

English:

Today, the war in Ukraine took a new step. Russia has bombed a children's hospital where pregnant women and children were staying. In Denmark, we MUST do everything we can to stop this massacre of innocent people. Children have nothing to do with this war, but they are now becoming a proven target in the war, and they have no opportunity to defend themselves.

We MUST stop all trade with Russia, every penny we pay to Russia today is helping to finance Russia's war against innocent civilians.

Join us in shouting out our politicians. We must have made a stop NOW !! Not in a week, not over the next 6 years, but NOW! We can do without the Russian Oil & Gas. We can turn down the heat, introduce car-free days, there are many options, and these are small sacrifices we must make to save innocent children.

Sign if you agree and help make a difference.

Jeg giver med min underskrift Jonas Nibe tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.