Slip grisene fri!

I forbindelse med opstarten af Danmarks Naturfødevareportal, www.freshfoodpeople.dk, ville vi gerne finde nogle sunde grise, som lever hele deres liv på friland - grise som vi kunne tilbyde vores kunder. Det viste sig, at der kun findes ganske få svineproducenter, som producerer ægte frilandsgrise i Danmark.

Der er mange producenter hvis grise lever på friland de første uger af deres liv, men derefter lever de et liv på betongulv, hvorefter de køres over lange afstande til en uværdig afliving på et af de store svineslagterier.

Du kan nu hjælpe os med at gøre mange flere danske landmænd opmærksomme på, at det er muligt at producere ægte frilandsgrise, og at vi som forbrugere ønsker et produkt, som er produceret med respekt for dyrene ude i det fri.

Christian Christensen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Christian Christensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.