Sikre skoleveje i Karlslunde Landsby

Kære borgmester og byrådsmedlemmer i Greve Kommune,

I bliver nødt til at vågne op nu, og tage de både utrygge og farlige trafikale forhold i Karlslunde Landsby alvorligt. Vi har en dejlig lille landsby, men det er en skændsel, at skolevejene er så elendige, at vi dagligt oplever farlige situationer. Intet er gjort i årevis, og det er på høje tid, at der bliver handlet nu.

Rigtig mange beboere i landsbyen har kontaktet forvaltningen og jer politikere, men hver gang er vi blevet henvist til gamle fartmålinger og undersøgelser af trafikforhold, som peger på, at det ikke er nødvendigt at ændre på forholdene. Men I skal vide, at oplevelsen hos os beboere, som bevæger os rundt her hver dag, er en ganske anden. Det er utrygt at cykle og gå rundt, der bliver kørt ALT for stærkt, vejene er fyldt med huller, der er meget tung trafik, og oversigtforholdene er mange steder rigtig dårlige.

Der er mange løsninger, som kan tages i brug, men første skridt er en erkendelse hos jer og jeres forvaltning af, at forholdene ikke er acceptable, hverken for vores børn eller alle andre, der bor her.

I bliver nødt til at tage jeres ansvar overfor jeres vælgere alvorligt, og I må vise os, at I vil handle på vores opråb. Kom ud og se på forholdene, og få nu prioriteret at få gjort noget ordentligt ved de trafikale forhold i Karlslunde Landsby, så alle generationer kan bevæge sig trygt og sikkert rundt.

Med venlig hilsen,

Beborene i Karlsunde Landsby