Setið eina lóg í gildi, ið loyvir tvungnum sóttarhaldi, og avtakið familjuhaldið.

Hervið vátti eg meg samda/-n í, at vit krevja, at ein lóg skal setast í gildi, ið loyvir tvungnum sóttarhaldi. Familjuhald saman við øðrum, ið ikki eru í sóttarhaldi, skal avtakast. Tey, ið koma til Føroya, skulu avbyrgjast í sóttarhaldi soleiðis, at tey ikki hava fysiskt samband við onnur, ið ikki eru í sóttarhaldi, men verða víst til eitt av landinum álagt sóttarhald. Hetta, tí eg føli meg slepta/-n upp á fjall viðvíkjandi, at vit í Føroyum framhaldandi skulu fylgja tilmælunum samstundis, sum fólk koma til Føroya og ikki virða sóttarhaldið.

Mary Kirstenardóttir Cazabon    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Mary Kirstenardóttir Cazabon tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )