Retslig undersøgelse af politiets handlinger i sagen om den forsvundne Farhad Ibrahim og andre sager hvor Politiet har misbrugt deres magt.

Vi opfordrer alle borgere til at stå sammen mod magtmisbrug fra politiets side. Familien Ibrahim er blot et eksempel på en familie, der har oplevet uberettigede anholdelser, chikaner og potentielle overtrædelser af deres rettigheder. Der er mange andre, der har oplevet lignende behandling. Det er på tide at sige stop og kræve retfærdighed for alle berørte.

Baggrund:

• Farhad Ibrahim, en 16-årig dreng fra familien Ibrahim, forsvandt sporløst efter en politiaktion. Hans forsvinden er stadig uopklaret.
  • Familien Ibrahim har rapporteret om gentagne chikaner og uberettigede anholdelser fra politiets side.
  • Videooptagelser fra familien antyder, at politiets beretninger om hændelserne muligvis ikke er korrekte.
  • Der er mange andre familier og enkeltpersoner, der har rapporteret om lignende oplevelser med politiet.

Målet med denne underskriftsindsamling:

1. At skabe opmærksomhed omkring magtmisbrug fra politiets side.
  2. At opfordre til en uafhængig undersøgelse af alle rapporterede tilfælde af magtmisbrug.
  3. At sikre retfærdighed for alle berørte, herunder familien Ibrahim.

Sådan kan du hjælpe:

• Underskriv denne indsamling og del den med dine venner, familie og netværk.
  • Del dine egne oplevelser, hvis du eller nogen, du kender, har oplevet magtmisbrug fra politiets side.
  • Følg med i udviklingen og støt op om initiativer, der arbejder for at stoppe magtmisbrug og sikre retfærdighed for alle berørte.

Jeg giver med min underskrift Morad Sabab tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.