Nej til mere massivt og lukket byggeri på Jessens Mole - Ja til udsigt og grønt frirum

Svendborg Byråd skal på tirsdag 31/3 2020 tage stilling til udbud af Jessens Mole 11-13 i Svendborg. Der er lagt  op til et kommende byggeri i samme højde og omfang som byggeriet på Jessens Mole 7-9 (vist på billedet). Dem der underskriver vender sig imod et byggeri i 5 etagaer (inkl. parkering) i op til 18,5 meters højde og med en bebyggelsesprocent på 150. Vi opfordrer byrådet til at tænke sig om, så der bevares udsigt til havnen og mulighed for grønt frirum på en del af arealet, hvor borgerne kan gøre ophold og nyde vores dejlige havn. Skærmbillede_2020-03-25_kl._21_.50_.14_.png

Ved at underskrive giver jeg Bevar Svendborg Havn tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.