Nej til Kæmpevindmøller mellem Sandby, Svinninge og Hørve

Holbæk kommune har modtaget en ansøgning om 3 Kæmpevindmøller på Lammefjorden opstillet mellem Sandby, Svinninge og Hørve. Niels Mejnertsen fra Mejnerts Mølle er opstiller. Han gør det for at sikre energi til sin industripark i Snævre, Regstrup.

Vi siger NEJ til lavfrekvent støj, ødelagt natur og skyggekast. Vi vil bevare ro, natur, mørke nætter, og et roligt nervesystem. De økonomiske konsekvenser er ødelæggende for hele området. Der er i følge Energistyrelsen værditab på huse og ejendomme i op til 2,5 km fra vindmøllerne. Skriv under. Alle underskrifter afleveres til politikerne

Skærmbillede_2023-03-05_kl._10_.52_.52_1.png

Mariakaisa bruun, på vegne af Styregruppen NEJ til Sandby vindmøllepark    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Mariakaisa bruun, på vegne af Styregruppen NEJ til Sandby vindmøllepark tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.