Nej til forurening af vores grundvand. Stop det uautoriseret autoværksted klods op af vores vandværk.

Kære borgere i Langholt, vores grundvand er i fare. På Bjerget 9 9310 Langholt er der opstået et uautoriseret autoværksted hvor der holder op mod 40-50 biler, de holder blandt andet også på varmeværkets grund. Vi vil derfor forsøge at få underskrifter fra byens borgere så vi kan få stoppet en måske kommende forurening af vores grundvand. Vores vandværk er klods op af grunden Bjerget 9 og ejer er på nuværende tidspunkt i gang med at forsøge at sælge til lejer af hallen, hallen er kun godkendt til opbevaring, den er ikke godkendt til autoværksted. Ejeren har desværre ingen skrupler og er helt sikkert ret ligeglad med vores grundvand. Skriv under så vi kan få stoppet det inden det er forsent. Hjælp byen med at bevare vores lækre drikkevand.

Jeg giver med min underskrift James Johnson tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.