Invester i et aktivitetstag på P-hus Arena til gavn for skoleelever, beboere i Ørestad og Københavns brand internationalt

Til trods for politisk opbakning i pressen fra flere partier i Københavns Borgerrepræsentation til at inddrage taget på P-hus Arena til aktivitetstag til gavn for eleverne, der skal gå på skolen, som bliver p-husets nærmeste nabo, har man valgt ikke at investere i denne mulighed alligevel.

Kun ved at investere i, at p-huset får flere funktioner, kan vi sikre ordentlige udearealer (friarealer) til gavn for eleverne i skoletid, for Ørestads beboere i ydertimerne og for Københavnerne ved at kunne fremvise sig som en innovativ hovedstad og ikke et udstillingsvindue til funktionsfattige p-huse i forskellige farver for de mange turister, der normalt valfarter til Royal Arena, der ligger lige op ad skolen og p-huset.

Skriv under, og vis din opbakning til, at politikerne i Københavns Borgerrepræsentation bør ændre deres beslutning, og investere i at inddrage p-husets tag til almennytige formål, så det bliver funktionelt for eleverne på den kommende nabo, skole, beboerne i Ørestad og så det bliver værd at vise frem når det for udenlandske turister er med til at brande vores fælles hovedstad.

Ved at underskrive giver jeg Nicolai Nielsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.