Jeg støtter "Stop Diskriminations" protest imod planerne om, at sende udviste asylansøgere til øen Lindholm

Gruppebanner_5.pngVi protesterer på det kraftigste imod at regeringen og Dansk Folkeparti har aftalt at sende udviste asylansøgere til et nyoprettet udsendelsescenter på øen Lindholm i Stege Bugt ved Møn. Forholdene for afviste asylansøgere i de nuværende udsendelsescentre er allerede inhumane og forfærdelige. Vi forlanger at regeringen og DF stopper deres planer og forbedrer forholdene for alle afviste asylansøgere i Danmark.

Steen D. Hartmann, næstformand i "Stop Diskrimination"    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.