Jeg støtter "Stop Diskriminations" protest imod planerne om, at sende udviste asylansøgere til øen Lindholm

Gruppebanner_5.pngVi protesterer på det kraftigste imod at regeringen og Dansk Folkeparti har aftalt at sende udviste asylansøgere til et nyoprettet udsendelsescenter på øen Lindholm i Stege Bugt ved Møn. Forholdene for afviste asylansøgere i de nuværende udsendelsescentre er allerede inhumane og forfærdelige. Vi forlanger at regeringen og DF stopper deres planer og forbedrer forholdene for alle afviste asylansøgere i Danmark.

Steen D. Hartmann, næstformand i "Stop Diskrimination"    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Steen D. Hartmann, næstformand i "Stop Diskrimination" tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.