I mod udsmidning af beboere i Nøjsomheden. Folk skal ikke forlade deres hjem, fordi At Boliggården/ Kommunen i stedet for at løse problemet, flytter problemet.

96 familier skal forlade deres hjem, fordi at Nøjsomheden er røget på Ghetto-listen.

Hvad med de danske familier som bor i de opgange og har gjort det i flere år?
Det er simpelthen SÅ langt ude. At flytte folk fra deres hjem, for at få ghetto stemplet væk, er det en løsning ? NEJ, det er at rykke/ flytte problemet et andet sted hen, i stedet for at tage hånd om det. At flytte 96 familier fra det sted de har boet i flere år, og så genhuse dem permanent i et andet byggeri er da kun fordi at Benedikte Kjær ikke vil stå på en post som Borgmester i en by, hvor ghetto stemplet har sneget sig ind!
Måske man skulle lade hende flytte fra hendes hjem og ind på Evt Nordvej, men kunne det så ikke også betragtes som at flytte et problem ind i ghettoen? 🤔
Nogle folk har tilbudt at flytte fra deres lejligheder, så kommunen/ boliggården, kunne starte med at kigge på dem som evt. Nye ældre/ handicap boligerne, men ingen af de opgange hvor de beboere bor, er valgt ud.
Jeg synes det er skammeligt! Og jeg håber at folk stille op her på beboer mødet d. 13 AUG. Og går i mod det!
Ingen skal forlade deres hjem forbi at en undertrykt borgmester, mener at VI skænder hendes by! 🖕🏼

Tag dog de boliger hvor folk gerne vil flytte. I stedet for at smide/ fjerne folk som i flere år har boet der, og som ikke vil væk.
Nogle har endda Skrevet til Benedikte Kiær og boliggården for mere en 6 måneder siden at de gerne vil lade deres lejlighed gå til evt ældre, mm. Så dem som ikke vil ud kan blive der.
Nogle har “erhverv der” nogle har ikke boet andre steder end Nøjsomheden, og det vil være et psykisk chok, for dem at blive fjernet.

Åben nu forfanden øjnene og se lidt længere end jeres egne næsetip.

Fjern beboerne fra jeres såkaldte problem eller fjern problemet fra beboerne. Malene Harpsøe har ret, set ændre intet at flytte dem, det er kun en hurtig og nem løsning og på sigt “bare” flytter Problemet!!!

Skriv under her og lad os vise, at vi kan stå sammen, og ikke flytter frivilligt!

Jeg giver med min underskrift Christina Grynderup tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.