Hjælp Carsten Storbjerg med at bekæmpe korruption i Danmark! Danske domstole, "de folkevalgte" og marionette Frederiksen er med i banden, som stjæler fra danskerne.

Går du og tror, at Danmark er et retsstat? Carstens historie med Jyske Bank er endnu et bevis på det modsatte. Jo mere man søger information, jo flere sager som Carstens dukker op. Staten er med i forbrydelser mod mennesker og især selvstændige, for folk der vil selv tjene deres penge og stiller spørgsmål, når der ser fejl i systemet og ikke giver op, DE ER FARLIGE FOR SYSTEMET.

Carstens kamp er ikke kun hans egen, han kæmper også for dig. Vend ikke ryggen, for en dag kan du selv være i situation som denne, hvor alle døre lukker, og ingen af de ansvarlige vil lytte til dig. Støt mennesker som Carsten, som ikke giver op og kæmper for vores allesammens rettigheder. Hjælp Carsten med at bekæmpe korruption i Danmark, skriv under og del. Det de ansvarlige er bange for er, at blive udstillet, og at vi samles i kampen mod deres ondskab.

Underskriv, del og fortæl Carstens historie til alle du møder på din vej.

Nedunder har jeg kopieret tekst fra Carstens youtube kanal:

Er du selv blevet udsat for svindel i Jyske Bank A/S.

Eller står du med en korrupt advokat, som da jeg stod med Dan Terkildsen, Mette Marie Nielsen "ansat i Danske Bank A/S." og Emil Hald Vendelbo Vindstrøm "ansat i Rambøll A/S." fra de korupte Lundgrens advokater der af Jyske Bank var blevet bestukket til at tabe min svig og falsk sag mod svindel banken Jyske Bank.

Korruption i Danmark findes langt op i de danske myndigheder herunder Folketinget og domstolene hvor Højesterets dommer Kurt Rasmussen ikke mener det kommer klienten ved, at deres advokater har en million indtægter fra Jyske Bank.

Har du problemer med kriminelle vil jeg gerne hjælpe dig gratis, dette ved en gennemgang af din sag, mit telefonnummer er +4522227713 Carsten Storbjerg Hornbæk.

Følg historien om Jyske Bank for million svindel, og spørg dig selv, hvorfor den danske bank Jyske Bank ikke er blevet lukket af myndighederne, når banken bevisligt laver organiseret kriminalitet mod bankens kunder, jeg spørger bare.

Vores egen oplevelse med det korrupte danske system: https://www.skrivunder.net/mod_svindlere_reklamebureau_generaxion_as_tidligere_sogemedier_spot_on

Lyt til Stig Gerdes læse op fra sin bog, og undr dig over, hvorfor pølletiet har glemt at anholde Astrig Krag, Søren Brostrøm og nogle dommere. https://www.youtube.com/@stiggerdes7928

Jeg giver med min underskrift Ilona Ragana tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.