Frederiksberg skal have sit eget flag

Frederiksberg er ikke bare en by, det er en følelse og det er det vi skal honorere ved, at skabe et flag, som det ultimative symbol på det sammenhold, der er på Frederiksberg.

Vi ønsker at kommunalbestyrelsen skal beslutte, at Frederiksberg skal have sit eget flag og vi ønsker en åben og offentlig process for at finde et flag som alle Frederiksberg-borgere kan støtte op om.

Ved at skrive under er du med til at lægge pres på kommunalbestyrelsen for at give Frederiksberg sit eget flag. Frederiksbergsk Folkeparti har udskrevet en designkonkurrence for at finde en kandidat til flaget (https://www.facebook.com/events/1021903077868215/), men du skriver blot under på, at Frederiksberg skal have et flag, ikke nødvendigvis at det SKAL være vinderen af designkonkurrencen.

Frederiksbergsk Folkeparti    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.