stem for frie hunde i Bernstorffsparken

Quoted post

Hundeven

#64 Re: Skal det virkelig skæres ud i pap for jer

2016-04-21 10:47

#61: - Skal det virkelig skæres ud i pap for jer 

Spar os for det selvretfærdige vås. Hvor har jeg dog ondt af din stakkels hund, som aldrig får lov at strække ud i fri leg med andre hunde. I mine øjne er det ren dyremishandling.

Svar


Gæst

#67 Re: Re: Skal det virkelig skæres ud i pap for jer

2016-04-21 22:34:40

#64: Hundeven - Re: Skal det virkelig skæres ud i pap for jer 

Ren dyremishandling er at holde hund i København Altid gå på betongstien og kun en gang om søndagen i parken. dooooo

Nej dooooo min hund trives i min have uden snor der har den hele 5000 kwm græsplæne at boltre sig på hver dag uden snor det trives den ganske udmærket med og den elsker når jeg tager snoren frem og går en lang tur med den på 5-7 km så fri mig for dyremishandling 

Bare fordi i bor i København skal i jo ikke være fritaget for at følge og rette jer efter loven. Det er jo jeres egne folkevalgte der har lavet loven ikke mig. Du er måske også fritaget for at køre med sikkerheds sele?

 

Også en hundeven

#125 Re: Re: Skal det virkelig skæres ud i pap for jer

2016-05-10 21:53:31

#64: Hundeven - Re: Skal det virkelig skæres ud i pap for jer 

 Dyyyygtig dreng! Hvor er det dog noget forfærdeligt selvretfærdigt vås. Du burde søge oplysninger om god hundeadfærd, og prøve at lukke lidt op for ny viden af hensyn til det dyr, du har fået og påtaget dig ansvaret for. Hvor har jeg ondt af din hund!